بزرگداشت شهید جمهور در استانداری هرمزگان

مراسم بزرگداشت و یادمان شهید آیت الله رئیسی و هیات همراه با حضور اعضای شورای اداری هرمزگان در محل استانداری هرمزگان برگزار شد.
مراسم بزرگداشت و یادمان شهید آیت الله رئیسی و هیات همراه با حضور اعضای شورای اداری هرمزگان در محل استانداری هرمزگان برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۵۸۴۶۸

هرمزگان-جام جم انلاین-مراسم بزرگداشت و یادمان شهید آیت الله رئیسی و هیات همراه با حضور اعضای شورای اداری هرمزگان در محل استانداری هرمزگان برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه مردم بندرعباس در این مراسم گفت: خداوند به شهید جمهور آیت الله سید ابراهیم رئیسی این عزت را داد که محبوب مردم شود، چنانکه در تشییع پیکر او نمایندگان بیش از ۷۰ کشور حضور یافتند و به او ادای احترام و تعظیم کردند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدعبادی زاده افزود: این جمعیت زیادی که برای تشییع شهید رئیسی آمدند و همچون ابر برای رئیس جمهور گریه می‌کردند یکی از دلایلش تقوای آیت الله رئیسی بود.

وی با اشاره به جایگاه مهم ولایت فقیه در اقتدار کشور گفت: با اینکه کشور در سوگ رئیس جمهور شهید و همراهان ایشان است، اما نگرانی در کشور وجود ندارد چرا که همه ما دلگرم به ولی فقیه هستیم که همچون ستون و عمود خیمه موجب اقتدار و عزت کشور است.

امام جمعه بندرعباس با تاکید بر اینکه هیچ کاری بهتر از خدمت به مردم نیست و رئیس جمهور شهید همیشه در حال خدمت و گره گشایی از کار مردم بود گفت: تشییع باشکوه این شهیدان، تعجب دوست و دشمن را برانگیخت این نشان می‌دهد هر کس با خدا معامله کرد خدا عزت و محبوبیت و ماندگاری را به او عطامی‌کند.


استاندار هرمزگان نیز گفت: شهادت آیت الله رئیسی یک مصیبت بزرگ بود، اما برکت خون این شهدا موجب انسجام ملی و برجسته شدن ارزش‌های اصیل انقلابی مانند، مردم محوری، عدالت محوری و حمایت از محرومین را بدنبال داشت.


مهدی دوستی افزود: همه ما مدیران نیز تلاش می‌کنیم با ادامه راه شهید آیت الله رئیسی بیش از پیش به مردم خدمت کنیم.


در پایان این مراسم، اعضای شورای اداری و مدیران دستگاه‌های اجرایی با حضور بر مزار شهید گمنام در دومین سالگرد تدفین این شهید، با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها