اذعان خانواده‌های اسرای صهیونیست:

بدون توقف جنگ، توافق مبادله اسرا امضا نخواهد شد

دیدگاه حماس درباره پیشنهادهای احتمالی جدید برای آتش‌ بس

عضو ارشد مقاومت اسلامی فلسطین حماس به تبیین دیدگاه‌های این جنبش درباره پیشنهادهای احتمالی جدید برای برقراری آتش‌بس در نوار غزه و مبادله اسرا میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی پرداخت.
کد خبر: ۱۴۵۸۲۳۹
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از شهاب نیوز، «محمود مرداوی» عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس دیدگاه‌های این جنبش در مورد پیشنهادهای احتمالی برای توافق آتش‌ بس در نوار غزه و مبادله اسرا میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین را تبیین کرد.

مرداوی اعلام کرد: آتش‌ بس دائم تنها راه دستیابی به توافق است. هرگونه پیشنهادی که به حماس ارائه می‌شود باید شامل عقب‌نشینی کامل اشغالگران باشد.

این عضو ارشد جنبش حماس ادامه داد: آتش‌بس دائم و عقب‌نشینی کامل اشغالگران بنیان هرگونه گفت‌وگویی است. تمامی کشورهایی که در کنار دشمن بودند، در حال بازنگری مواضع خود هستند.

گفتنی است کمی پیش‌تر منابع رسانه‌ای وابسته به رژیم صهیونیستی از ازسرگیری گفتگوهای آتش‌بس در نوار غزه و مبادله اسرا میان این رژیم و مقاومت فلسطین از طریق میانجیگران طی هفته آینده خبر دادند.

بر اساس اعلام این رسانه‌ها این تصمیم در پایان نشست «ویلیام برنز» رئیس سازمان اطلاعات مرکزی ایالات متحده (سیا)، «دیوید بارنیا» رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) و «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» نخست‌وزیر قطر در پاریس گرفته شده است.

مطابق اعلام رسانه‌های وابسته به رژیم صهیونیستی این گفتگوها بر اساس پیشنهادهای جدیدی که ارائه شده، انجام خواهد شد.

آکسیوس نیز به نقل از یک مقام صهیونیست اعلام کرد که رؤسای سیا و موساد و نخست‌وزیر قطر در نشست خود در پاریس، ساختاری را که مسیر ازسرگیری گفتگوهای آزادی اسرا را هموار کند، مورد بحث و بررسی قرار داده‌اند.

این وبگاه خبری آمریکایی به نقل از یک مقام آمریکایی نیز بیان کرد که طی این نشست اگرچه امکان تداوم گفتگوها مورد بررسی قرار گرفته، اما زمانی برای برگزاری دور جدید مذاکرات زمانی تعیین نشده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
صعود به عشق مردم وطنم

گفت‌وگوی «جام‌جم» با امیرمحمد دانایی،جوان‌ترین ایرانی صعودکننده به اورست در آستانه سفر به کوه وحشی

صعود به عشق مردم وطنم

نیازمندی ها