سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی همدان:

توزیع ۱۴۰ تن گوشت قرمز منجمد در همدان

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی همدان از توزیع ۱۴۰ تن گوشت قرمز منجمد در همدان خبر  داد.
کد خبر: ۱۴۴۷۴۵۵

به گزارش جام جم آنلاین همدان، مسعود سعیدی با اشاره به توزیع گوشت قرمز منجمد برزیلی اظهار کرد: ۱۴۰ تن گوشت گوساله و گوسفندی منجمد در همدان تامین و توزیع شده است. 

وی با بیان اینکه روند توزیع گوشت قرمز منجمد ادامه‌دار است به نحوی که تا ایام پایانی سال تامین و عرضه می‌شود افزود: تمام تلاش ما بر این است که میزان قابل توجهی روزانه گوشت قرمز در سطح استان توزیع شود.

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی همدان با تاکید بر اینکه گوشت قرمز منجمد بر اساس قیمت مصوب عرضه می‌شود اضافه: گوشت منجمد در ۱۰ تا ۱۵ نقطه از شهر همدان توزیع شده است. 

وی با بیان اینکه درصدد تامین و توزیع گوشت منجمد در شهرستان‌ها نیز هستیم تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده تخلف در مراکز عرضه، تخلفات را به سامانه ۱۲۴ گزارش کنند تا برخورد قانونی صورت گیرد. 

سعیدی از تلاش و همکاری استاندار همدان، رئيس سازمان جهاد کشاورزی استان، معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی یاد کرد و یادآور شد: روزانه رصد بازار در دستور کار است همچنین تامین و توزيع اقلام اساسی با جدیت پیگیری می‌شود. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: به شهروندان توصیه می‌شود بر اساس میزان نیاز اقدام به خرید کنند، به ویژه که تامین و توزیع گوشت منجمد ادامه‌دار است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها