سرپرستان خانوار در زمانی مناسب به خرید کالا‌های اساسی اقدام کنند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: سرپرستان خانوار بدون نگرانی و در زمانی مناسب نسبت به خرید کالا‌های اساسی مورد نیاز خود اقدام کنند.
کد خبر: ۱۴۴۵۲۴۶

به گزارش جام جم آنلاین،بهروز رحیم‌زاده با بیان اینکه پس از اعلان اجرای طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی تصور اینکه طرح محدود به ۱۷ بهمن و یا دهه فجر است، موجب بروز ازدحام در برابر برخی فروشگاه‌ها و سردرگمی برخی شهروندان به ویژه در اردبیل شده است، گفت: سرپرستان خانوار بدون نگرانی و در زمانی مناسب نسبت به خرید کالا‌های اساسی مورد نیاز خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه مبلغ ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال به ازای هر فرد برای خرید ۱۱ قلم کالای اساسی در قالب طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی شارژ شده است، افزود: بر اساس این طرح مبلغ فوق به حساب سرپرستان خانوار واریز شده است تا افراد واجد شرایط تا سه ماه آینده می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های مجاز نسبت به انجام خرید اقدام کنند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل تاکید کرد: طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی سه ماهه است و کارت‌های سرپرستان خانوار بر اساس آن در تاریخ هفدهم هر ماه شارژ خواهد شد.
رحیم‌زاده گفت: پس از اعلان اجرای طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی تصور اینکه طرح محدود به ۱۷ بهمن و یا دهه فجر است، موجب بروز ازدحام در برابر برخی فروشگاه‌ها و سردرگمی برخی شهروندان به ویژه در اردبیل شده است که انتظار می‌رود سرپرستان خانوار بدون نگرانی و در زمانی مناسب نسبت به خرید کالا‌های اساسی مورد نیاز خود اقدام کنند.
وی اظهار کرد: طرح ملی کالابرگ الکترونیکی با عنوان «طرح فجرانه» در راستای حمایت مضاعف از سبد غذایی خانوار یارانه‌بگیر با اولویت خانوار دهک‌های اول تا هفتم از ۱۷ بهمن‌ماه آغاز شده است و تا ۱۷ اردیبهشت سال آینده ادامه خواهد داشت.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: در طرح فجرانه یک سبد ۱۱ قلمی شامل گوشت مرغ، گوشت قرمز، برنج، روغن، ماکارونی، شیر، پنیر، ماست، قند و شکر، تخم‌مرغ و حبوبات برای تأمین حداقل کالری، پروتئین، ریزمغذی و ویتامین‌های لازم برای هر فرد با قیمت‌های مبنای سال ۱۴۰۱ انتخاب شده و مابه‌التفاوت آن قیمت‌ها با قیمت روز (۱۴۰۲) از محل یارانه جدید دولت تامین خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها