مردم ثابت کردند بر عهد خود با امامین انقلاب پایبند هستند

فرماندار فیروزکوه گفت:مردم ثابت کردند بر عهد خود با امامین انقلاب پایبند هستند
کد خبر: ۱۴۴۴۷۳۹

به گزارش جام جم آنلاین تهران، محمد حیدری‌منش، فرماندار شهرستان فیروزکوه در جمع مردم انقلابی این شهرستان اظهار کرد: قطعاً راهپیمایی ۲۲بهمن سال ۱۴۰۲ ادامه مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن سال ۵۷ است؛ امروز مردم فیروزکوه ثابت کردند پیوند آنها با انقلاب اسلامی گسستنی نیست؛ امروز ثابت کردند تمام توطئه‌ها و ترفندهای دشمن خوابی بیش نیست؛ مردم  امروز ثابت کردند بر عهد خود با امامین انقلاب پایبند هستند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در این راهپیمایی مردم در شهر و روستا با انقلاب اسلامی تجدید میثاق می‌کنند؛ بعد از ۴۵ سال برای تجدید میثاق همه در میدان آمدیم و پایداری به ارزش‌ها را فریاد زدیم؛ امروز در عید فطر انقلاب اسلامی تحول مادی و معنوی نظام مقدس جمهوری اسلامی را شاهد هستیم.

حیدری منش تاکید کرد: امسال تجدید میثاق شد که ما بر استقلال خود پایبند هستیم و دشمنان ما در اراده این مردم شریف اثرگذار نیستند؛ امروز برخلاف تمام توطئه های دشمن مردم پای کار انقلاب ایستاده اند و تکرار کردند جنگ های ترکیبی دشمن علیه ملت ایران بر اراده آنها تاثیری ندارد.

فرماندار شهرستان فیروزکوه اشاره داشت: حضور مردم در صحنه های مختلف علاج حل مشکلات کشور است؛ دولت مردمی با نگاه جهادی در تلاش است مشکلات مردم را حل نماید؛ در این دولت گفتمان واحد در کشور صورت گرفت و دولت در رویه خود ثابت کرد همسو با نگاه رهبری هستند. 

وی تصریح کرد: افزایش فروش نفت، رفع ناترازی انرژی، تعامل بر مبنای عزت و اقتدار با کشورها در سیاست خارجی، تکمیل پروژه های نیمه تمام و راکد دولت قبل، افزایش تولید خودرو، واگذاری کار به مردم از جمله دستاوردها و خدمات دولت مردمی آیت الله رئیسی است.

حیدری منش تاکید کرد: در ۱۱ اسفندماه خروش دیگری از مردم ولایتمدار شهرستان فیروزکوه در عرصه انتخابات را شاهد خواهیم بود؛ تصور دشمن در قضیه فشار حداکثری بر این است که مردم در این موضوع عقب نشسته اند و جایی که باید تبلور حضور خود را نشان دهیم انتخابات است؛ باید به دشمن نشان دهیم در صحنه هستیم.

فرماندار شهرستان فیروزکوه ادامه داد: با حضور مردم به دشمن نشان می دهیم نظام مقدس جمهوری اسلامی به رهبری آیت الله خامنه ای و پای کار بودن مردم ولایتمدار پابرجاست؛ مردم با حضور در انتخابات این پیام را به دشمنان می دهند که پای کار انقلاب هستند و دشمنان با این حضور عقب نشینی می کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها