کار در صدا و سیما، همواره کار پر برکتی، به خصوص در تسهیل شرایط برای مردم در موضوع انتخاب است.
کد خبر: ۱۴۴۱۶۵۹

به گزارش جام جم آنلاین،آیت الله عبادی در دیدار مدیرکل امور استان‌های صداوسیما افزود: منتخبین مردم هستند، که فردا تصمیم ساز و تصمیم گیر می‌شوند و در ابعاد مختلف سرنوشت ملت را رقم می‌زنند.


وی با بیان اینکه صدا وسیما معمولا در موارد ویژه همچون انتخابات، راهیپیمایی ها، دفاع مقدس و ... خوب عمل کرده است گفت: صدا و سیما در این موارد آثار خوبی از خود به جا می‌گذارد، اما باید فراگیر شود.


نماینده، ولی فقیه در استان افزود: تولیدات و اثار رسانه ملی، باید منافع مردم را در بر داشته باشد و در همه مسائل هدفمند باشد تا نتیجه کار باید به نفع نظامی باشد که مردم انتخاب کردند.


آیت الله عبادی با بیان اینکه رسانه ملی باید هم زبان و هم گوش مردم باشد گفت: تولیدات صدا و سیما باید پیوست فرهنگی داشته باشد.


وی افزود: برنامه‌هایی همچون "زندگی پس از زندگی" که از تولیدات صدا و سیماست هدفمند و پژوهشی است و باید همه برنامه‌ها همین گونه هدفمند باشد تا افکار جوانان و نوجوانان با اینگونه برنامه‌ها تحکیم شود.


نماینده، ولی فقیه در استان با بیان اینکه اولویت‌هایی داریم که نقطه اصلی است گفت: این نقطه اصلی همان نقطه فاصله‌ای بین فرهنگ اسلامی و غربی است که آنان به دنبال باطل اند و پایبند به هیچ تعهدی نیستند و در نقطه مقابل مکتب انبیاست.


آیت الله عبادی با بیان اینکه با ابزار‌های رسانه و اینترنت می‌توانیم به جهان خیلی از مسائل را تفهیم کنیم افزود: انتظار ما از رسانه ملی ساخت برنامه‌های هدفمند است.

معاون امور استان‌های صداوسیما هم با اشاره به افتتاح کانال‌های انتخاباتی در خراسان جنوبی گفت: کانال‌های در نظر گرفته شده، زمینه سازی برای نامزد‌هایی هست که مایل هستند کمتر خرج و هزینه کنند.

عابدینی با بیان اینکه نامزد‌ها می‌توانند از این کانال‌ها استفاده کنند و برنامه‌های خود را در اختیار مردم قرار دهند افزود: رسانه پیش ازاین فقط در انتخابات ریاست جمهوری و مجلس خبرگان رهبری این ظرفیت را داشت که اکنون این فرصت در انتخابات مجلس شورای اسلامی هم به وجود آمده است.

وی با بیان اینکه انتخابات در کشور‌های دیگر علیرغم ادعایی که دارند براساس رای مردم نیست گفت: جمهوری اسلامی هم در زمان امام راحل و هم در زمان رهبری، رای مردم را حق الناس میداند و تا به الان روند بسیار خوبی را در انتخابات طی کرده است.

مدیرکل صداوسیمای استان هم گفت: امروز کانال‌های انتخاباتی برای هر ۴ حوزه انتخاباتی در استان افتتاح می‌شود و این فرصتی است که رسانه در اختیار کاندیدا‌ها قرار داده است.

آینه دار افزود: با این کار رسانه، فرصت برابر برای نامزد‌ها فراهم می‌شود و برخی از حواشی به حداقل می‌رسد یا حذف می‌شود.

وی گفت: برای افتتاح این کانال‌ها در چندماه گذشته اقدامات فشرده‌ای در استان انجام شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها