حجت الاسلام احسان گل محمدی دبیر لیگ جت غرب استان تهران گفت: فرایند ثبت نام بزرگترین رویداد جهاد تبیین (جت) دانش آموزی با موضوع تبیین گفتمان انقلاب اسلامی و پاسخ به شبهات روز در جنوب‌ غرب و غرب استان تهران آغاز شد.
کد خبر: ۱۴۴۰۱۳۲

وی ضمن تشریح فرایند برگزاری این رویداد دانش آموزی بیان کرد: این رویداد ویژه دانش‌آموزان مقطع متوسطه اول و دوم برگزار می‌شود و در راستای اجرای این رویداد، دانش‌آموزان به صورت تیم های پنج نفره به همراه یک مربی برای شرکت در این رویداد آماده مهیا میشوند.

حجت‌الاسلام گل محمدی همچنین نقش‌آفرینی نوجوانان در فریضه جهاد تبیین را از جمله اهداف اجرای لیگ یادشده عنوان و اظهار کرد: فرایند ثبت نام تیم‌های شرکت کننده در این رویداد دانش آموزی اواسط آذر ماه آغاز و تا ۲۲ دی ماه ادامه می یابد.

ایشان با بیان اینکه تیم‌های ثبت نام کننده در یک آزمون دو مرحله‌ای که در مرحله نخست به صورت انفرادی در آزمون کتاب مختص به خود و سپس به صورت تیمی در مسابقه تکمیل بوم تفکر انتقادی شرکت می‌کنند، خاطرنشان کرد: کتاب «یک ون شبهه» ویژه‌ی دانش‌آموزان پسر و کتاب «بی پرده با حجاب» مختص دانش آموزان دختر به عنوان منبع برگزاری این رویداد دانش‌آموزی تعیین شده است.

دبیر رویداد بزرگ لیگ جت با اشاره به اینکه آشنایی با سواد رسانه یکی دیگر از اهداف مهم برگزاری لیگ دانش آموزی جت است بیان کرد : این لیگ کشوری، هم اکنون در هشت منطقه‌ی آموزش و پرورش جنوب‌غرب و غرب استان تهران از جمله چهاردانگه، اسلامشهر، بهارستان، رباط کریم، قدس، شهریار و ملارد که ظرفیتی قریب به ۵۰۰ هزار دانش آموز متوسطه را دارند در حال برگزاری است و تا پایان سال تحصیلی ادامه دارد و در نهایت به تیم، مربی و مدرسه‌ی برتر هر منطقه جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

حجت‌الاسلام گل محمدی افزود: تا کنون بیش از ۵۰۰ تیم دانش آموزی در این رویداد شرکت کرده و این تعداد تا پایان مهلت ثبت نام روبه افزایش می باشد.

دانش آموزان عزیز مناطق غرب و جنوب غرب استان تهران برای اطلاع از جزئیات بیشتر درباره‌ی بزرگ ترین لیگ دانش آموزی کشور که در این مناطق در حال اجراست، می توانند در پیام رسان ایتا عضو کانال jetema_gt@ شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها