
هرمزگان-جام جم انلاین-به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت مقام مادر، همایش مادران قهرمان پرور در بندرعباس برگزار شد.
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه بندرعباس گفت: این مراسم با هدف بزرگداشت مادران شهدای هرمزگان برگزار شد.
عصمت ناظری افزود: در این مراسم از ۳۰ مادر شهید تجلیل شد.
سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد هرمزگان هم در این مراسم گفت: مادران شهدا با ایثار و فداکاری فرزندان خود را در راه امنیت و آبادانی کشور تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده اند.
وقتی «جوکر» هم دیگر جواب نمیدهد
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند