قطع انگشت پایان یک شوخی

: پرونده مردی که هنگام شوخی با یکی از همکارانش ، با او درگیرشده و با چاقو انگشت وی را قطع کرده بود ، با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.
کد خبر: ۱۴۳۷۴۷

اوایل تیر ماه امسال یکی از اهالی غرب تهران با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفت و ماموران را در جریان درگیری 2 جوان در یک مغازه پیتزافروشی قرار داد. به دنبال این تماس ، ماموران به محل حادثه اعزام شدند و پی بردند یکی از آنها مجروح و به بیمارستان منتقل شده است.

اعتراف به شوخی

با دستگیری عامل درگیری ، وی برای تحقیقات به شعبه ششم بازپرسی دادسرای ناحیه 5 تهران انتقال یافت و مورد بازجویی قرار گرفت و به بازپرس یونسی گفت : نیم ساعت پیش در حال صحبت و شوخی با هم بودیم که همکارم پرسید، چرا اعتیادت را ترک نمی کنی و من از شنیدن حرفهایش عصبانی شدم و از او خواستم برایم دلسوزی نکند و دخالتی در زندگی من نداشته باشد که همین موضوع باعث مشاجره میان ما شد و به یکباره بدون آنکه خود متوجه باشم تحت تاثیر این شوخی قرارگرفته و با چاقو به سوی دوستم حمله کردم و باعث قطع شدن انگشت یکی از دستانش شدم .به دنبال اظهارات متهم ، برای او قرار قانونی صادر شد.بنابر این گزارش ، پرونده دوست خطاکار روز گذشته با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد و وی بزودی در یکی از شعبه های دادگاه کیفری استان تهران محاکمه خواهد شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها