افزایش ادامه‌دار جوجه‌ریزی در استان همدان

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی استان همدان از افزایش ادامه‌دار جوجه‌ریزی در استان خبر داد و گفت: از ابتدای سال‌جاری تا پایان آذرماه ۲۴ میلیون و ۵۰۰ هزار قطعه جوجه‌ریزی انجام شده که نسبت به مدت مشابه ۲۱ درصد رشد داشته است.
کد خبر: ۱۴۳۷۲۶۱

به گزارش جام جم آنلاین همدان، علی دولو با اشاره به هماهنگی‌های صورت گرفته در راستای تولید مرغ در استان، اظهار کرد: حاصل برنامه‌ریزی‌های مدون در این حوزه، ۲۴ میلیون و ۵۰۰ هزار قطعه‌ جوجه‌ریزی طی ۹ ماهه سال‌جاری است.

وی با بیان اینکه این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۲۱ درصدی داشته به طوریکه میزان جوجه‌ریزی سال پیش ۲۰ میلیون و ۲۰۰ هزار قطعه ثبت شده است، افزود: این مهم بیانگر تعامل سازنده واحدهای تولیدی و مسئولان استانی است.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی استان همدان یادآور شد: رقم سه میلیون و ۳۱۳ هزار قطعه‌ای جوجه‌ریزی در آذرماه نیز روند افزایشی را نشان می‌دهد به نحوی‌که ۱۱۰ درصد میزان تعهد محقق شده است.

وی با تأکید بر اینکه در تأمین و تولید مرغ گرم در استان هیچ مشکلی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: مرغ به میزان نیاز و بیش از نیاز و مازاد در استان تولید می‌شود.

دولو در ادامه تصریح کرد: روند جوجه‌ریزی و تولید مرغ در ماه‌های آینده نیز به همین منوال خواهد بود بنابراین در ماه‌های پایانی سال و ماه مبارک رمضان نیز تولید با قوت پیگیری می‌شود.

وی در پایان با بیان اینکه باوجود برخی نوسانات در تأمین خوراک طیور، تولید افزایش داشته است، گفت: با توجه به پیگیری‌های انجام شده در بخش تأمین و توزیع نهاده‌ها نگرانی در تولید مرغ وجود ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها