رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان:

توزیع دو برابری مرغ در همدان به مناسبت شب یلدا

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از توزیع دو برابری مرغ گرم نسبت به روزهای گذشته به مناسبت شب یلدا در استان خبر داد و گفت: تولید، توزیع و نظارت با همکاری معاونت اقتصادی استانداری، ادارات کل تعزیرات، صمت، دامپزشکی، اتحادیه و اصناف و همکاران ما در مجموعه بزرگ جهاد کشاورزی با قوت در انجام است به طوری که کمبود و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.
کد خبر: ۱۴۳۶۹۶۷

به گزارش جام جم آنلاین همدان، رضا بهراملو با اشاره به توزیع مرغ گرم بیش از دو برابر نیاز بازار اظهار کرد: به مناسبت شب یلدا و افزایش تقاضا، مرغ گرم دو برابر روزهای گذشته در سطح استان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه با برگزاری جلسات متعدد تدابیر لازم برای کنترل بازار اندیشیده شده است افزود: تولید، توزیع و نظارت با همکاری معاونت اقتصادی استانداری، ادارات کل تعزیرات، صمت، دامپزشکی، اتحادیه و اصناف و همکاران ما در مجموعه بزرگ جهاد کشاورزی با قوت در انجام است به طوری که کمبود و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان در ادامه یادآور شد: حدود ۲ تن گوشت گرم گوسفندی با کیفیت مرغوب در جریان توزیع قرار گرفته است از همین رو در حوزه تامین گوشت نیز اقدامات لازم پیگیری و ختم به نتیجه شده است.

وی با تاکید بر اینکه روند تولید مرغ و توزیع گوشت ادامه‌دار است اضافه کرد: برنامه‌ریزی‌ها نشان از روند افزایشی تولید مرغ تا پایان سال دارد به نحوی که ارقام جوجه‌ریزی‌ها نوید بخش تولید متناسب بر نیاز و حتی مازاد بر نیاز است.

بهراملو در پایان با گریزی به ۳ میلیون و ۳۱۳ هزار و ۹۶۶ قطعه جوجه‌ریزی در آذرماه گفت: این میزان در ۱۲۸ واحد مرغداری استان انجام شده به طوری که بیش از ۱۱۰ درصد نسبت به میزان تعهد محقق شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها