
هرمزگان-جام جم انلاین-بهمناسبت هفته بسیج یادواره شهدای دانش آموز با حضور مسئولان شهرستانی و خانوادههای شاهد و ایثارگر در مدرسه شهید غلامشاه ذاکری شهرستان قشم برگزار شد.
به مناسبت هفته بسیج یادواره شهدای دانش آموز روز شنبه چهارم آذرماه، با حضور مسئولان شهرستانی و خانوادههای شاهد و ایثارگر در مدرسه شهید غلامشاه ذاکری شهرستان قشم برگزار شد.
گفتنی است در این مراسم از والدین شهیدان «حسن ذاکریقشمی»، «محمد رضاییقشمی» ، «محمد بازماندگانقشمی»، «خلیل عجمقشمی»، «مجتبی امیریدوماری»، «حسین تارک»، «عماد کهوری»، «غلامشاه ذاکریقشمی» تقدیر شد.
وقتی «جوکر» هم دیگر جواب نمیدهد
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند