فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: صدای انقلاب اسلامی با وجود تهاجم سنگین رسانه‌های غربی رساتر از همیشه در جهان به گوش می‌رسد و در مقابل جبهه باطل یک به یک در حال غروب است.
فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: صدای انقلاب اسلامی با وجود تهاجم سنگین رسانه‌های غربی رساتر از همیشه در جهان به گوش می‌رسد و در مقابل جبهه باطل یک به یک در حال غروب است.
کد خبر: ۱۴۳۱۴۷۹
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم  آنلاین از گرگان سردار علی ملک شاهکوهی در  نشست خبری به مناسبت گرامی‌داشت هفته بسیج اظهار کرد: یکی از آخرین نمونه‌های غروب جبهه غرب، اعلام تعطیلی قریب‌الوقوع یکی از شبکه‌های معاند و سردمدار فتنه‌انگیزی علیه ایران اسلامی است .

وی گفت: شعار محوری بسیج امسال «بسیج، امت، ملت ایران» نامگذاری شده و در سه سطح بین المللی، ملی و استانی ویژه برنامه‌هایی تدارک و اجرا می شود.

سردار ملک شاهکوهی افزود: در این هفته برگزاری چهار هزار و ۱۵۰ برنامه در هشت سرفصل تدارک دیده شده که ۵۰ برنامه شاخص استانی است.

وی میزبانی اجلاسیه شهدای زن اهل سنت کشور در بندرترکمن، دیدار ویدیوکنفرانسی با رهبر معظم، بهره‌برداری از ۳۱۸ طرح محرومیت‌زدایی، توزیع ۴۶۴ سری جهیزیه با مشارکت امداد استان و رزمایش ۴۴۰ گروه جهادی را از جمله برنامه شاخص هفته بسیج در گلستان برشمرد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: پنج آذر روز ملی گرگان نامگذاری شده که امیدواریم مردم خوب و همیشه در صحنه این استان این روز بیادماندنی را در خاطره خود نگه داشته باشند.

وی یادآور شد: افتخار مردم گرگان است که 5 آذر سال 1357 به صورت خودجوش در حمایت از قیام مردم قم، مشهد، تبریز در خیابان پنج آذر فعلی راهپیمایی کرده وشهدایی نیز تقدیم انقلاب کردند.

سردار ملک شاهکوهی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در اسفند امسال افزود: باید تلاش ها برای امیدآفرینی و افزایش مشارکت افراد واجد شرایط در این صحنه بیش از گذشته شود.

وی ادامه داد: دشمنان نظام بیکار ننشسته و از هر راهی تلاش دارند تا به انقلاب اسلامی آسیب وارد کنند که باید در این زمینه هوشیاری خود را بیش از گذشته حفظ کنیم.

وی به دستاوردهای فرهنگی و اجتماعی کشور در چند سال اخیر اشاره کرد و افزود: دشمنان نظام با بزرگنمایی مشکلات کشور ادعا می‌کردند که انقلاب اسلامی برف زمستان 1401 را نخواهد دید ولی امروز آن‌ها کجا هستند و چه بلایی سر آن ها آمده است؟

وی اظهار کرد: همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی گرامیداشت شهدای 5 آذر، اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم جشنواره سرود بسیج، گردهمایی سراسری میقات صالحین، سخنرانی پیش از خطبه فرماندهان سپاه نواحی مقاومت، رویداد رسانه‌ای امید، گردهمایی روحانیون اهل سنت، همایش نقش آفرینی زنان در هشت سال دفاع مقدس، نمایش اقتدار بسیجیان و تجدید بیعت با ولایت همایش بزرگ دختران آفتاب و همایش بسیج امید ملت ایران از خانواده شهداء 5 آذر گرگان از برنامه‌های دیگری است که در طول این هفته برگزار می‌شود.

ملک شاهکوهی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری اظهار کرد : مقاومت تنها راه آزادسازی فلسطین است و شبکه‌های رسانه‌ای و مخالفان نظام قدس جمهوری اسلامی یکی پس از دیگری در حال غروب هستند، افزود: دیدار با علماء، فضاسازی فرهنگی تبلیغی، برگزاری مسابقات قرآنی برگزاری گردهمایی‌های سیاسی برگزاری جلسات اخلاقی پیاده روی و صعود بسیجیان به ارتفاعات استان، نشست‌های فرهنگی بصیرتی با بهره گیری از اساتید و سخنوران شبکه روشنگران فرهنگی بسیج، تجلیل از بسیجیان نمونه و مدیران ارزشی برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی هنری، برپایی نمایشگاه‌های دستاوردهای بسیج در سراسر استان و اعزام حلقه‌های صالحین به اردوهای جهادی از برنامه‌های عمومی است که در هفته بسیج برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه نینوا با اشاره به در پیش بودن اجلاسیه شهدای زن اهل سنت کشور در استان گفت: تعداد شهدای زن که در طول انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به شهادت رسیدند 7000 شهیده می‌باشد که از این تعداد 900 نفر شهدای زن اهل سنت هستند که 38 نفر از این شهدا اهل استان گلستان هستند. از این تعداد 24 نفر شهیده زن اهل تسنن و 14 نفر شهدای زن هل تشیع می‌باشند.

وی به افتتاح پروزه مخزن آب شرب 200 متر مکعبی اشاره کرد و گفت: پویش نذر خون، همایش زنان ، اسوه‌های صبر و مقاومت، همایش زن آیینه تمام نمای ایثار و فداکاری، یادواره شهدای زن اهل سنت کشور در بندرترکمن و همایش دختران امروز زنان و مادران فردا، رزمایش سفیران مهر یادواره شهدای زنان ایثارگر، شهداء کارگری و زیارت از خانواده شهداء ایثارگران و جانبازان برپایی مراسم آبروی محله و یادواره خانگی شهدا از دیگر برنامه‌های این هفته است.

فرمانده سپاه نینوا تأکید کرد: نخستین یادواره شهداء جاویدالاثر علی آبادکتول، همایش زنان دفاع مقدس و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت، مراسم روز قشر بسیج طلاب اجتماع طلبه و دانشجو، همایش زن الگوی تاریخ ساز، همایش نقش زنان در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، همایش طلایه داران بسیج و عطر افشانی قبور شهدا در طول این هفته برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها