اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان در راستای تسهیل در رفت و آمد مسافران قطار، تمهیدات لازم برای جابجایی مسافران از داخل شهر سنندج به ایستگاه قطار و برعکس در نظر گرفته است.
کد خبر: ۱۴۳۰۷۷۳
نویسنده سید دارا سیدعباسی

جام جم آنلاین، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان صبح امروز سه‌شنبه در این خصوص در گفت و گو با رسانه های استان اظهار کرد: براین اساس و با توجه به زمان بندی برنامه حرکت قطار سنندج در روزهای سه شنبه و جمعه و به منظور تسهیل رفت و آمد مسافران از داخل شهر به ایستگاه قطار، ماشین های سواری و مینی بوس در ترمینال سنندج و ایستگاه قطار مستقر شده است.

فرزاد حسنی بیان اینکه در روزهای سه شنبه و جمعه قطار سنندج به سمت تهران و برعکس حرکت می کند، افزود: در حال حاضر ۶ دستگاه مینی بوس و ۱۰ دستگاه سواری در حال خدمت رسانی هستند و در صورت نیاز، این ظرفیت افزایش خواهد یافت.

وی به کرایه جابجایی مسافران نیز اشاره کرد و ادامه داد: کرایه ماشین‌های سواری برای هر نفر ۳۰۰ هزار ریال و مینی بوس نیز برای هر نفر ۲۰۰ هزار ریال در نظر گرفته شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان از همشهریان درخواست کرد از تردد با وسایل نقلیه شخصی خودداری کنند و از وسایل نقلیه عمومی برای تردد استفاده کنند چراکه مزایایی چون بیمه مسافر در رفت و آمد ها قابل استفاده است.

براساس برنامه، قطار سنندج ساعت ۱۰ شب روزهای سه شنبه و جمعه راهی تهران می شود و در همین ۲ روز نیز ساعت ۱۰ صبح از تهران به سمت سنندج حرکت می کند.

پروژه راه آهن سنندج - همدان، پس از ۱۸ سال همزمان با سفر رئیس جمهور به استان کردستان در روز ۱۱ آبان امسال به بهره برداری رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها