عضو کمیسیون فرهنگ مجلس تاکید کرد:

موفقیت کم‌نظیر رسانه ملی در پوشش حقایق جنگ غزه

عضو کمیسیون فرهنگ مجلس گفت: صداوسیما علیرغم امکانات محدود و محدودیت هایش توانست عملکرد موفقی در زمینه به تصویر کشیدن بخشی از جنایات غزه داشته باشد.
عضو کمیسیون فرهنگ مجلس گفت: صداوسیما علیرغم امکانات محدود و محدودیت هایش توانست عملکرد موفقی در زمینه به تصویر کشیدن بخشی از جنایات غزه داشته باشد.
کد خبر: ۱۴۳۰۰۶۳

نصرالله پژمانفر در گفتگو با جام جم آنلاین با بیان اینکه صدا و سیما با امکانات محدود و محدودیت‌هایی که دارد توانست بخشی از جنایاتی که بر مردم غزه صورت می‌گیرد را رونمایی کند، گفت: گرچه عمق این جنایات بیش از آن است که بتوان آن را به تصویر کشید و کشتار و مظلومیت مردم غزه را نمیتوان به صورت کامل نمایش داد.

وی افزود: تا فردی در صحنه نباشد اساسا امکان درک عمق این فاجعه را ندارد، اما در عین حال صدا و سیما توانست در سطح مطلوبی بخشی از واقعیت‌ها را نمایش داده و روشنگری کند که این اقدام صدا و سیما جای تقدیر دارد.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: صداوسیما نه تنها در ایران یلکه در منطقه نیز موفق به روشنگری در زمینه جنگ غزه و جنایات اسراییل شد، خبرنگاران بین المللی صدا و سیما هم توانستند در فضای خفقانی که رسانه‌های خارجی در مقابل جنایات صهیونیست‌ها داشته اند و حتی گاهی اوقات حقایق را قلب می‌کردند و جای جلاد و شهید را عوض می‌کردند و می‌خواستند چهره مظلومانه‌ای به صهیونیست‌ها نشان دهند؛ تلاش خوبی داشته و عملکرد موفقی داشتند.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در عین حال تصریح کرد: اگر زیرساخت‌های لازم و مناسب تری برای صدا و سیما در نظر گرفته می‌شد و بخشی از اعتبارات و بودجه‌های لازم به این سازمان اختصاص پیدا کند قطعا عملکرد بهتری در این زمینه می‌تواند داشته باشد.

وی افزود: در این ارتباط باید مجلس و دولت حمایت ویژه‌ای از صدا و سیما داشته باشند تا اسن رسانه بتواند در این فضای ناجوانمردانه‌ای که علیه رسانه‌ها شکل گرفته است واقعیات را به اطلاع مردم ایران و دنیا برسانند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها