كليه روستاهاي بالاي 100 خانوار تا پایان سال آسفالت می شوند
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان:

كليه روستاهاي بالاي 100 خانوار تا پایان سال آسفالت می شوند

کلاه ایمنی رایگان میان راکبین موتورسیکلت روستای پاسند شهرستان بهشهر توزیع شد
کد خبر: ۱۴۲۸۵۲۲

 به گزارش جام جم آنلاین ،سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بهشهر از توزیع رایگان کلاه ایمنی بین راکبین موتور سیکلت روستای پاسند این شهرستان با هدف ارتقا ایمنی عبور و مرور خبر داد.

حمید محمدی در حاشیه مراسم توزیع کلاه ایمنی آموزش و فرهنگ سازی را از مهمترین اقدامات این اداره در راستای کاهش فوتی‌های سوانح رانندگی برشمرد.

او اظهار داشت: نصب ضربه گیر به وسیله بشکه‌های ترافیکی در بریدگی‌های محور‌های مواصلاتی شهرستان، ایجاد سرعتکاه‌های آسفالتی در محور‌های پرتصادف و سایر اقدامات به منظور فرهنگ سازی ارتقای ایمنی در سطح شهرستان انجام گرفته که ضرورت دارد این اقدامات با هماهنگی بیشتر مردم و مسئولین موثرتر واقع شود.

محمدی گفت: بیشترین علت مرگ موتورسواران ضربه به سر است و در سال گذشته ۵۱ درصد راکبین موتورسیکلت‌ها در کشور به علت ضربه وارده به سر فوت شده اند.

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران در طول سال برنامه‌های متنوع و گوناگونی در خصوص فرهنگ سازی و ارتقا ایمنی عبور و مرور در دست اجرا داشته که از جمله آن‌ها می‌توان به توزیع رایگان کلاه ایمنی به راکبین موتور سیکلت‌ها اشاره کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها