حزب‌ الله لبنان ۳ پایگاه رژیم صهیونیستی را هدف حمله قرار داد

جنبش حزب‌ الله لبنان ۳ موضع نظامی رژیم صهیونیستی را در خطوط مرزی با لبنان هدف قرار داد که موشک‌ها دقیقا با اهداف برخورد کردند.
کد خبر: ۱۴۲۶۸۰۳

به گزارش جام جم آنلاین، مقاومت اسلامی لبنان، شامگاه امروز (جمعه)، از حمله به ۳ موضع نظامی رژیم صهیونیستی در خطوط مرزی با لبنان خبر داد.

حزب‌ الله لبنان اعلام کرد رزمندگان این جنبش موضع نظامی «العاصی» و «هرمون» را با موشک‌ های هدایت‌ شونده و با استفاده از تسلیحات مناسب هدف حمله قرار داده‌اند.

لحظاتی بعد، مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد نیرو‌های مقاومت محل تجمع گروهی از نظامیان صهیونیست در پایگاه اشغالی «هونین» را هدف قرار دادند که موشک‌ها دقیقا با اهداف برخورد داشتند.

حزب الله لبنان امروز همچنین پیش از این حملات، مواضع نظامی «الرمثة»، «زبدین»، «‏الرادار»، «رویسات القرن» و «رویسات العلم» را با موشک‌های هدایت‌شونده هدف قرار داده بود.

منابع صهیونیستی، بعدازظهر امروز، خبر داده بودند رزمندگان حزب‌ الله دست‌کم ۳۰ خمپاره به سمت مواضع نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در خطوط مرزی با لبنان شلیک کرده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
بنده خدا
Turkey
۰۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
۰
۰
مقصد "دریاچه گالیله" بر فراز ارتفاعات جولان است. بیایید کل شبکه آب آشامیدنی اسرائیل را در اینجا نابود کنیم و آن را از کار بیاندازیم.
صعود به عشق مردم وطنم

گفت‌وگوی «جام‌جم» با امیرمحمد دانایی،جوان‌ترین ایرانی صعودکننده به اورست در آستانه سفر به کوه وحشی

صعود به عشق مردم وطنم

نیازمندی ها