نکاتی که باید قبل از خرید لپ تاپ سرفیس بدانید!

لپ تاپ سرفیس، یکی از بهترین لپتاپ های موجود در بازار است. این لپتاپ تسط مایکروسافت تولید و عرضه شده است.
لپ تاپ سرفیس، یکی از بهترین لپتاپ های موجود در بازار است. این لپتاپ تسط مایکروسافت تولید و عرضه شده است.
کد خبر: ۱۴۲۵۰۳۰

لپ تاپ سرفیس مایکروسافت از گران‌ترین مدل های لپ تاپ در ایران است و سخت افزار قدرتمندی را دارد. تمامی قطعات این لپتاپ منحصر به فرد از با کیفیت ترین متریال و با مدرن ترین تکنولوژی انحصاری مایکروسافت ساخته شده است. این دستگاه قدرتمند، بدنه محکم و زیبا دارد. هفت تراشه به کار رفته در آن از intel core i5 و i7 هستند که جزو قدرتمند‌‌ترین تراشه های لپ تاپ به شمار می‌روند.

لپتاپ سرفیس می‌تواند یک گزینه خوب برای کسانی که قصد خرید لپ تاپ دارند، باشد. این دستگاه کاربردی دارای قابلیت ها و ویژگی‌های متنوعی است که می‌تواند تمامی نیاز‌های یک کاربر را برآورده کند. در هنگام خرید لپتاپ، ابتدا نیازهای خود را به طور دقیق در نظر بگیرید و سپس، ویژگی‌های انواع لپ تاپ ها را مورد بررسی قرار دهید تا به بهترین گزینه مد نظر خود برسید. شرکت مایکروسافت با دانش و تکنولوژی به روز خود توانسته انواع لپتاپ با کیفیت و پیشرفته را تولید کند. ناگفته نماند که برند مایکروسافت، از بهترین برند‌های تولید کننده لپ تاپ است و لپ تاپ سرفیس مایکروسافت توانسته نظر بسیاری از کاربران را جلب کند. در ادامه قصد داریم نکاتی را بیان کنیم که باید قبل از خرید لپ تاپ سرفیس به آن‌ها توجه کنید. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید

 نکاتی که باید قبل از خرید لپ تاپ سرفیس بدانید!

چه نکاتی در رابطه با لپ تاپ سرفیس وجود دارد؟

1. عدم تعبیه پورت USB-C در لپتاپ: لپ تاپ سرفیس مایکروسافت دارای پورت3.0 USB است. اما از USB-C پشتیبانی نمی‌کند. برخی از لپ تاپ های مدل بالای اپل و لپتاپ ریزر بلید استث از درگاه USB-C مانند گوشی‌های هومشمند جدید پشتیبانی می‌کنند. اکثر افراد در مدت زمان کوتاهی، تلفن همراه خود را عوض می‌کنند و مدل جدیدتری را خریداری می‌کنند. اما از لپ تاپ خود حداقل پنج سال یا بیشتر نیز استفاده می‌کنند. اگر این پورت در لپ تاپ سرفیس وجود داشت، قطعاً لپ تاپ سرفیس را به گزینه‌ای بهتر برای خرید تبدیل می‌کرد. اما با وجود این مسئله نیز، هنوز لپ تاپ سرفیس بهترین است که در ادامه، بیشتر درباره ویژگی های این دستگاه کاربردی توضیح می‌دهیم.

2. قابلیت جدا شدن کیبورد: امکان جداشدن کیبورد از لپ تاپ و تبدیل آن به یک تبلت کاربردی، از ویژگی‌های مهم لپ تاپ سرفیس است. کاربر می‌تواند با قلم مخصوص، با تبلت سرفیس کار کند. البته وزن این لپ تاپ در مقایسه با مدل های مشابه موجود در بازار کمی بالاتر است.

3. سخت افزار قدرتمند لپ تاپ سرفیس: کانفیگ های لپتاپ سرفیس، سرعت پردازنده را افزایش داده‌اند. صفحه نمایش این لپ تاپ، تصاویر را با رزولوشن 2000*3000 نشان می‌دهد که کیفیت بسیار بالایی دارد و در نور آفتاب هم کارایی بالایی از خود نشان می‌دهد. بلندگوهای داخلی این دستگاه، استریو با کیفیت بالا هستند که عملکرد قابل قبولی را از خود ارائه می‌دهند.

4. رم 4، 8 و 16 گیگابایتی: لپ تاپ سرفیس در مدل های مختلفی با رم های 4، 8 و 16 گیگابایتی عرضه شده است که در کنار حافظه داخلی 1 ترابایت عملکرد خوبی را از خود ارائه می‌دهند. اما مدل 4 گیگابایتی لپ تاپ سرفیس که مدل پایه است، برای کاربرانی که از نرم افزارهای مختلف استفاده می‌کنند، مناسب نیست.

5. ارتقا به ویندوز 10 پرو: متاسفانه لپ تاپ سرفیس با ویندوز 10 اس عرضه شده است که پس از خرید باید آن را به صورت رایگان به نسخه پرو ارتقا دهید. در ویندوز 10 اس فقط نرم افزار های ویندوز استور در آن، قابل اجرا هستند و اگر قصد دارید نرم افزاهای بیشتری را بر روی لپتاپ خود نصب کنید، باید آن را به ویندوز 10 پرو ارتقا دهید.

6. محدودیت در انتخاب رنگ و ویژگی: اگر قصد خرید لپتاپ سرفیس را دارید، باید بدانید که نمی‌توانید رنگ لخواه خود را بدون توجه به مشخصات آن مدل خریداری کنید. برای مثال، اگر نیاز شما رم 16 گیگابایتی و core i7 باشد فقط می‌توانید رنگ پلاتینی لپ تاپ سرفیس را انتخاب کنید. فقط ویژگی‌های رم 8 گیگابایتی و 256 SSD گیگابایتی در چهار رنگ این محصول موجود است.

نکاتی که بیان شد، از مهم‌ترین مواردی بودند که شما باید در هنگام خرید لپ تاپ سرفیس به آن توجه کنید و با دید باز، خرید لپ تاپ را انجام دهید.

 

نکاتی که باید قبل از خرید لپ تاپ سرفیس بدانید!

نکات مهم در خرید لپ تاپ

به طور کلی، هنگام خرید لپ تاپ باید موارد زیر را بررسی کنید تا بتوانید بهترین مدل لپ تاپ را خریداری کنید:

  • بررسی نیازهای خود و اینکه برای چه کاری می‌خواهید خرید لپ تاپ را انجام دهید.

  • به چه سیستم عاملی نیاز دارید، ویندوز و یا مک.

  • وزن و اندازه لپ تاپ مناسبِ شما چقدر باید باشد.

  • قدرت پردازنده

  • عمر باتری

  • قیمت لپ تاپ



در نهایت

لپ‌تاپ سرفیس، رقیب جدی لپتاپ اپل است و توانسته بخشی از بازار را در دست خود بگیرد. این لپ تاپ، یکی از مهم‌ترین گزینه‌های خرید لپ تاپ برای بسیاری از گیمرها و دانشجویان است. اگر قصد خرید لپ تاپ دارید، باید آن را از سایت ها و فروشگاه های معتبر خریداری کنید تا بتوانید محصولی اورجینال تهیه کنید. با توجه به گران قیمت بودن لپ تاپ، خرید لپ تاپ از سایت‌ها و فروشگاه‌های معتبر اهمیت فراوانی دارد. شما با کی خوبه می‌توانید بهترین سایت های فروش لپ تاپ را بشناسید و نظرات کاربران آن‌ها را مورد بررسی قرار دهید. با کمک سایت کی خوبه می‌توانید با خیال راحت، اقدام به خرید لپ تاپ سرفیس کنید. وب سایت کی خوبه شما را در خرید لپ تاپ راهنمایی می‌کند.

منبع : https://kikhobe.com/

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها