نگرانی‌ها از بازگشت ترامپ | یک کارشناس مسائل بین‌الملل:

نتیجه انتخابات آمریکا قابل پیش بینی نیست

کارشناس مسائل آمریکا در خصوص پیش بینی نتایج انتخابات آمریکا با توجه به پیشتازی ترامپ در نظرسنجی های اخیر گفت: از الان نمی‌توان پیش بینی خاصی درباره نتیجه انتخابات داشت، چرا که ممکن است اتفاقات غیرقابل پیش بینی بوحود آید و به همین دلیل نباید سراغ پیش بینی خاصی رفت.
کد خبر: ۱۴۲۴۷۴۸

امیر علی ابوالفتح در گفتگو با جام جم آنلابن در خصوص پیش بینی نتایج انتخابات آمریکا با توجه به پیشتازی ترامپ در نظرسنجی های اخیر گفت: از الان نمیتوان پیش بینی خاصی درباره نتیجه انتخابات داشت، چرا که ممکن است اتفاقات غیرقابل پیش بینی بوحود آید و به همین دلیل نباید سراغ پیش بینی خاصی رفت.

وی در عین حال افزود: با توحه به تجارب قبلی نمیتوان‌ روی نظرسنجی ها نیز حسابی باز کرد.

ابوالفتح گفت: علیرغم ترامپ در کلیت جمهوریخواهان نیز محبوب است اما معلوم نیست در صورتی که نامزد نهایی نیز شود بتواند در کل کشور موفق شود.

وی‌ادامه داد: در این ارتباط نظر رای دهندگان مستقل مهم است و آنها سرنوشت انتخابات را تعیین می‌کنند، ضمن اینکه جمهوریخواهان طیف گسترده ای هستند و همه به یک شکل فکر نمی‌کنند.

این‌کارشناس مسائل آمریکا با بیان اینکه در این میان عده ای معتقدند ترامپ در زمینه هایی از جمله اقدامات افتصادی، مقابله با کرونا و .... به خوبی عمل کرده است گفت: عده ای نیز معتقدند ترامپ ضعف های بسیاری دارد اما در عین حال در حقش اجحاف صورت گرفته است، چرا که وی‌نیز مانند روسای حمهور دیگر خلاف هایی دارد و این چندان دارای اشکال نیست.

وی گفت: عده ای هم معتقدند دموکرات ها از قدرتشان سواستفاده کرده و به همین دلیلی دادگاه های ترامپ را علم کرده اند که به نوعی نقض آزادی است و به همین دلیل باید پشت ترامپ قرار گرفته و از وی‌ حمایت کنند.

الوالفتح تصریح کرد: با توجه به مجموعه این دیدگاهها و سایر دیدگاه های دیگر باعث شده موقعیت ترامپ بهتر شود ضمن اینکه رقبای درون جناحی ترامپ نیز چندان قدر نیستند و در عین حال ترامپ توانسته است با عوامانه حرف زدن با مردم اثرگذاری خوبی میان آنها داشته باشد و با مخاطب ارتباط خوبی برقرار کند. اما همانطور که در ابندا گفتم از اکنون نمیتوان درباره نتیجه انتخابات آمریکا پیش بینی خاصی داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها