گاهی آدمها، وقتی از نظم شهری ، خسته می شوند، به شهری بی قانون فکر می کنند که در آن ، هر کاری می توانند انجام دهند، این تخیل چندی پیش در ذهن یک نویسنده پر و بال گرفت
کد خبر: ۱۴۲۴۵۴
و او را به نوشتن سناریوی «افسانه شهر هرت » ترغیب کرد. این سناریو بعدها به سریال تبدیل شد؛ سریالی که پاییز امسال از شبکه تهران تماشا خواهید کرد.
«شهر هرت »، شهری است در دل تاریخ ، شهری با مردمانی عجیب و با فرهنگی عجیب تر. اهالی شهر هرت مانند مردم دیگر شهرها در کنار هم زندگی می کنند.
شهر هرت ، یک روزنامه هم دارد که نامش «هرت نامه» است ، یک قهرمان هم دارد که همیشه بازنده است ، یک کلانتر هم دارد که بیشتر شبیه کدخداهاست . با این شرایط، یک عده آدم فضایی نادان تر از اهالی شهر هرت ، می خواهند این شهر را به تصرف درآورند. قصه «افسانه شهر هرت » یک اثر کمدی ، فانتزی است که همه ماجراهای آن در شب می گذرد.
در این افسانه ، علیرضا خمسه نقش «کلانتر» شهر را بازی می کند و بقیه شخصیت های شهر عبارتند از: شهرزاد عبدالمجید (مامان پرستو) ، جواد عابدی (زندانی )، سعید پیردوست (سردبیر)، ساعد هدایتی (مدیر مدرسه )، فاطمه هاشمی (همسر خسروخان )، حمید کاشانی (قهرمان رالی )، تورج نصرا (امپراتور فضایی ها)، مجید حاجی زاده (کابوی شهر) و... افسانه شهر هرت را عبدالرضا صفوی تهیه کرده است و سعید چاری نویسنده ، کارگردان و تدوینگر آن است.
سریال «افسانه شهر هرت» به مدیریت تورج نصر، دوبله هم شده است. البته بازیگرانی چون علیرضا خمسه ، سعید پیردوست ، شهرزاد عبدالمجید، معصومه کریمی ، شراره رخام ، رامتین کبریتی ، سعید سلطانی و جواد عابدی به جای خودشان صحبت کرده اند.
اما برای برخی از بازیگران دوبلور استفاده شده است که از میان آنها می توان به سعید مظفری (مجید حاجی زاده)، مهین بزرگی (فاطمه هاشمی )، مجید صیادی ، فریبا شاهین مقدم ، مهوش افشاری ، شایسته تاج بخش ، شیلا آژیر، کوروش فهیمی و...اشاره کرد.
«افسانه شهر هرت» در 30قسمت 30دقیقه ای تولید شده است ، اما به گفته تهیه کننده ، قرار است از این سریال یک فیلم سینمایی هم مونتاژ شود.
صفوی امیدوار است این فیلم را بتواند تا پایان شهریور اکران کند تا سریال را به پخش پاییزی شبکه تهران برساند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها