عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

بازیگران اصلی حماسه اربعین «نوجوانان» هستند

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه بازیگران اصلی حماسه اربعین نوجوانان هستند تا بتوانند ایده‌ها و خواسته‌های خود را به منصه ظهور برسانند، گفت: این روزها شیطنت‌های رسانه‌ای دشمنان به ما تذکر می‌دهد که باید بیش از پیش به فکر مردم باشیم.
کد خبر: ۱۴۲۲۰۸۵

جام جم آنلاین اصفهان؛ سید امیر سامع در حاشیه پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی با تاکید بر اینکه پیامی که عاشورا دارد، همان پیام آزادمنشی، آزادگی و به فکر مردم و برای مردم بودن است، اظهار کرد: امام حسین (ع) تلاش، کردند از مردم دستگیری کنند و در همین راستا در جامعه فعلی نیز این پیام و ارزش‌ها منتقل و با وجود مردم عجین شده است.

وی افزود: اگر دشمنان فکر می‌کنند ممکن است اعتقادات مردم کمرنگ شود، این اتفاق رخ نمی‌دهد، زیرا این پیام و ارزش‌ها در قالب دعا، نیایش و کتاب‌های فقها، شعرا، علما و دانشمندان به هر نسل منتقل شده است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه بازیگران اصلی حماسه اربعین نوجوانان هستند تا بتوانند ایده‌ها و خواسته‌های خود را به منصه ظهور برسانند، خاطرنشان کرد: این روزها شیطنت‌های رسانه‌ای دشمنان به ما تذکر می‌دهد باید بیش از پیش به فکر مردم باشیم.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها