فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: یک فروند شناور حامل ۱۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در ساحل شهرستان بندرعباس شناسایی و توقیف شد.
فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: یک فروند شناور حامل ۱۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در ساحل شهرستان بندرعباس شناسایی و توقیف شد.
کد خبر: ۱۴۲۰۱۸۷

به گزارش جام جم آنلاین از پایگاه خبری پلیس هرمزگان، سردار علی اکبر جاویدان روز دوشنبه در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران در بازرسی دقیق از شناور توقیفی ۱۵۲ عدد ادکلن، ۱۱۲ عدد فیلتر روغن ماشین سنگین، ۳۶ عدد رقص نور، ۲۱۰ ورق قرص بدنسازی، ۴۵۶ عدد پودر بدنسازی، ۶۹ جفت دسته پی اس، هشت عدد ریش تراش، ۳۲ عدد اسپیکر، ۱۸ عدد خوشبو کننده خودرو، ۱۶ عدد خودکار با قابلیت فیلمبرداری، ۴۱ عدد پرینتر تلفن همراه، سه عدد ماساژور، چهار دستگاه تجهیزات دندانپزشکی، ۲ عدد برد دوربین، ۲ عدد سشوار و یک فروند قایق با موتور ۲۰۰ سی سی قاچاق کشف کردند.

وی ادامه داد: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است که در این راستا یک نفر دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان اضافه کرد:‌ ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در راستای مبارزه با قاچاق کالا، حمایت از تولید داخلی و تشدید برخورد با قاچاقچیان کالا، با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی یک فروند شناور حامل کالای قاچاق را در آب‌های ساحلی بندرعباس شناسایی و با همکاری ماموران انتظامی این شهرستان توقیف کردند.

سردار جاویدان بیان کرد:‌ پلیس با جدیت و قاطعیت این موضوع را دنبال کرده و اجازه نمی‌دهد عده‌ای برای کسب منافع شخصی خود با وارد کردن کالاهای قاچاق به بازارهای داخلی باعث ضربه به تولید و اقتصاد داخلی کشور شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها