پیام تبریک سرهنگ کارآگاه محمدرضا محمودیان؛

به مناسبت نهم اردیبهشت روز شوراها

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان در آیین تجلیل از خبرنگاران مطرح کرد؛

دشتستان؛رتبه برتر استان در تامین امنیت محله محور

استان رتبه برتر تامین امنیت محل محور در سطح کشور می باشد و در سطح استان شهرستان دشتستان رتبه اول را کسب کرده است
کد خبر: ۱۴۱۸۸۵۷
نویسنده زهرا ماندنیان فرد-خبرنگار

به گزارش خبرنگار جام جم/سرهنگ علی یاری فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان به همراه جمعی از معاونین و همکاران خود ضمن تبریک به مناسبت روز خبرنگار و فعالین عرصه رسانه،مقام شامخ شهیدان این عرصه را گرامی داشتند و افزودند:اکنون کشور در وضعیت جنگ نرم می باشد و رزمندگان واقعی این جنگ فعالان رسانه و خبرنگاران هستند،نگاه تمام ابرقدرت های جهان به کشور ما دوخته شده است، اگر دشمنان بخواهند فرهنگ جامعه ای را هدف قرار دهند وظیفه فعالان رسانه پررنگ‌تر خواهد شد.

علی یاری گفت:شهرستان دشتستان یک شهرستان ویژه و خاص می‌باشد به دلیل داشتن وسعت،جمعیت و فرهنگ غنی

ایشان خبرداد: استان رتبه برتر تامین امنیت محل محور در سطح کشور می باشد و در سطح استان شهرستان دشتستان رتبه اول را کسب کرده است؛ما برای تامین امنیت از هیچ تلاش و کوششی کوتاهی نخواهیم کرد و هفته‌ای یک بار برنامه پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز را داریم.

وی تصریح کرد:دستگیری محکومین و متهمین فراری در اولویت برنامه ما می باشد و برخورد جدی با خرده فروشان مواد مخدر در محلات را داشته‌ایم و همچنین اضافه کردند افزایش صد درصدی در حوزه کشف مواد مخدر داشتیم که نسبت به سال گذشته دو برابر می‌باشد.

ایشان در خصوص امنیت شهرستان گفت: تاکید ما حضور پلیس در صحنه و در بین مردم و سطح شهرمی باشد. ایشان از افزایش ۱۳۳ درصدی کشف جرائم خشن در سال جاری خبر دادند و تصریح کردند ما تلاش می‌کنیم که جرایم خشن سنوات گذشته نیز کشف شوند؛وی سرقت‌های عادی کشف شده که رد مال شده اند را 50 درصد اعلام نمودند.

علی یاری افزود: چند توصیه که باید به شهروندان گرامی اطلاع رسانی شود:

  • رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی
  • ترغیب جوانان در پرهیز از نگهداری سلاح غیر مجاز؛که این سلاح‌ها باعث بروز مشکلاتی در خانواده ایشان می گردد.
  • دقت شهروندان در پیشگیری از سرقت منزل و سرقت خودرو و اینکه ایمنی‌های لازم را رعایت کنند.

ایشان در حوزه حجاب و عفاف بیان کردند: حجاب جزء  قانون جامعه ماست و قانون هر کشوری قابل احترام است و رعایت آن الزامی می‌باشد.

صداقت فرد رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان که در این نشست حضور داشتند به مناسبت روز خبرنگار یاد و خاطره شهیدان صارمی و خزائی را گرامی داشتند و با توجه به ایام سوگواری ماه محرم جایگاه رفیع خبرنگاران واقعه کربلا را والا برشمردند.

ایشان چند نکته از حضرت علی (ع) را در مورد خصلت کاتبان بیان کردند:1-خود مراقبتی و خود حفاظتی 2- قداست جایگاه خود و تصریح کرد اگر خبرنگاران وظیفه خود را به خوبی انجام ندهند خطر آن دامن همه جامعه را خواهد گرفت،خبرنگار چشم و گوش جامعه و نظام هست.

وی در پایان افزود: حضرت علی علیه السلام می‌فرمایند با بیداری و هوشیاری ارزش‌ها را حفظ کنید اگر نسبت به ارزش ها جاهل باشید این جهل جامعه را فرا خواهد گرفت.

دشتستان؛رتبه برتر استان در تامین امنیت محله محور

 

دشتستان؛رتبه برتر استان در تامین امنیت محله محور

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها