طی حکمی از سوی فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران «جلال لطیفی» مربی خوشنام ملایری با توجه به داشتن سابقه درخشان در مربیگری تیم های مطرح کشوری به عنوان مربی تیم بزرگسالان کشور برای حضور در تورنمنت بین المللی کشتی جام کنکرد به میزبانی کشور روسیه انتخاب و معرفی شد.
کد خبر: ۱۴۱۷۹۰۲

به گزارش جام جم آنلاین همدان، رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر با اعلام این مطلب اظهار کرد: تورنمنت بین المللی کشتی جام کنکرد از پنجم تا هشتم مردادماه سال جاری به میزبانی قفقاز روسیه در حال برگزاری است.

حمیدرضا سپهری‌نیا در ادامه از درخشش دختران ملایری در جشنواره شنای بانوان استان گرامیداشت روز جهانی شنا خبر داد و گفت: جشنواره شنای بانوان استان همدان به مناسبت گرامیداشت روز جهانی شنا در استخر مریانج با شرکت تیم هایی از سراسر استان برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این جشنواره که با رقابت های دختران استان همراه بود، مطرح کرد: ۳۴ دختر شناگر از ملایر در قالب سه تیم با مربیگری زندیه، عبدی و  زمانی حضور داشتند و موفق شدند با  کسب نتایج مطلوب در این دوره از مسابقات در استان بدرخشند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر افزود: نفرات برتر شنای قورباغه، در رده سنی ۱۰ سال و زیر ۱۰سال، آرمیتا جعفری جوزانی مقام سوم، در رده سنی ۱۳-۱۴ سال، مانیا زلفی مقام دوم و نازنین سادات موسوی مقام سوم و نفرات برترشنای کرال پشت، در رده سنی ۱۱-۱۲سال، آیدا جعفری جوزانی مقام دوم و رده سنی ۱۳-۱۴سال، پانیسا سیفی مقام اول، مهسان تربتی مقام دوم، در رده سنی ۱۵-۱۷سال، نادیا نقدعلی مقام دوم و غزل باقری مقام سوم حائز رتبه های برتر شدند.

وی ادامه داد: نفرات برتر شنای آزاد، رده سنی ۱۰سال و زیر ۱۰سال، فاطیما رفیعی مقام دوم، در رده سنی ۱۱-۱۲ سال، یگانه زهرا دشتی مقام دوم و رده سنی ۱۳-۱۴سال، پانیسا سیفی مقام اول و مانیا زلفی مقام سوم و در رده سنی ۱۵-۱۷ سال، یگانه محمدی مقام اول را کسب کردند.

سپهری‌نیا خاطرنشان کرد: نفرات برتر شنای پروانه، در رده سنی ۱۳-۱۴سال نازنین سادات موسوی مقام دوم و در رده سنی ۱۵-۱۷سال یگانه محمدی مقام اول را احراز کرد همچنین در ماده  ۴*۲۵ متر آزاد تیمی، تیم های استخر کوثر و مدرسه شنا خلیج فارس ملایر به ترتیب عناوین نایب قهرمانی و سومی این دوره از مسابقات را از آن خود کردند.

newsQrCode
برچسب ها: همدان ملایر ورزش
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها