سخنگوی توزیع نیروی برق خوزستان:

رکورد مصرف برق خوزستان برای دومین بار شکست

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان خبر داد:

برق ۱۰ بانک بد مصرف قطع شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: بر اساس مصوبه هیئت وزیران در خصوص ضرورت کاهش مصرف برق و پایش مستمر مصرف برق ادارات در سطح استان؛ برق ۱۰ شعبه بانکی به دلیل نادیده گرفتن تذکرات و هشدار‌های این شرکت قطع شد.
کد خبر: ۱۴۱۴۸۱۴

جام جم آنلاین - خوزستان، علی خدری با اشاره به پایش‌های صورت گرفته مشترکان بدمصرف افزود: از سوی وزارت نیرو و شرکت توانیر برای گذر از پیک بار ۱۴۰۲ با هدف تامین برق پایدار تمامی مشترکان، برنامه هایی در راستای مدیریت مصرف طراحی شده که در دست اجرا است و خوشبختانه همکاری بسیار خوبی هم از سمت دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های غیردولتی و عمومی در این زمینه صورت گرفته است.


وی افزود: اما تعداد محدودی از این نهاد‌ها، مصوبه را رعایت نکرده و تذکرات شفاهی و کتبی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان را هم نادیده گرفتند به طوری که در نهایت برق برخی از مشترکان پرمصرف قطع شد.


مدیرعامل شرکت توزیع برق خوزستان با اشاره به قطعی برق ۱۰ شعبه بانکی از شهرستان های هندیجان، دزفول، شوشتر، رامهرمز، عبدالخان، باغملک و ایذه، تصریح کرد: این شعب بانکی، افزایش ۶۰ درصدی مصرف نسبت به مصرف سال ۱۴۰۰ داشتند و در روزهای آینده نیز فهرست مشترکان بدمصرف که از حد مصرف تجاوز داشته اند و مصوبات کاهش مصرف را اجرایی نکردند، به صورت عمومی منتشر خواهد شد.


خدری تاکید کرد: نهاد‌ها و ادارات دولتی موظفند در ساعات کاری، کاهش ۳۰ درصدی مصرف برق و پس از پایان ساعت کار، کاهش ۶۰ درصدی داشته باشند و حتما در ساعات اوج بار از مولد‌های اضطراری استفاده کنند، زیرا این مولدها، یکی از راه‌های صرفه جویی در مصرف انرژی ادارات مخصوصا در ساعات اوج بار است.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها