در گفت‌وگو با یک کارشناس مسائل بین الملل مطرح شد؛

سرنوشت دردناک گروهک تروریستی منافقین در طویله پرورش اسب انور خوجه

یک کارشناس مسائل بین الملل گفت: رایزنی‌های پشت‌پرده دولت سیزدهم و نیز قطع کمک‌های مالی برخی کشورهای ثروتمند حوزه خلیج فارس به گروهک تروریستی منافقین، فروپاشی و نابودی این گروهک تروریستی را تسریع بخشیده است.
یک کارشناس مسائل بین الملل گفت: رایزنی‌های پشت‌پرده دولت سیزدهم و نیز قطع کمک‌های مالی برخی کشورهای ثروتمند حوزه خلیج فارس به گروهک تروریستی منافقین، فروپاشی و نابودی این گروهک تروریستی را تسریع بخشیده است.
کد خبر: ۱۴۱۴۵۲۷

حسن هانی‌زاده، کارشناس مسائل بین‌الملل، در گفت‌وگو با خبر۲۴ درباره لغو نشست منافقین در پاریس گفت: تاریخ مصرف گروهک تروریستی منافقین برای آمریکا و غرب به پایان رسیده و این نتیجه همراهی و سیاست کاملا منطقی دولت سیزدهم و تعامل صادقانه و شفاف با جامعه جهانی است.

وی افزود: گروهک تروریستی منافقین در طول چهار دهه گذشته همواره به عنوان ابزاری در خدمت دیکتاتورها و استعمال‌گران و همچنین در جنگ تحمیلی نیز به عنوان مزدوران رژیم بعث در خدمت اهداف کشورهای اروپایی علیه جمهوری اسلامی ايران بوده است.

این کارشناس مسائل بین‌الملل اظهار داشت: آخرین ایستگاه این گروهک تروریستی در طویله پرورش اسب انور خوجه در آلبانی بود که این گروهک در شرایط بسیار دردناکی و همانند حیوان در این طویله تحت نظر دولت آلبانی زندگی ذلت‌باری را دنبال می‌کردند.

وی یادآور شد: اخیرا گروهک تروریستی منافقین از برنامه‌ریزی مشخصی که دولت آلبانی برای آن‌ها تعریف کرده بود، تجاوز کرد و با اشاره غربی‌ها، پلیس آلبانی به محل زندگی آن‌ها که طویله پرورش اسب انور خوجه، دیکتاتور سابق آلبانی، بود حمله کردند.

هانی‌زاده تاکید کرد: این اقدام نشان‌دهنده این است که گروهک منافقین به عنوان برگ برنده غرب، نمی‌تواند مورد استفاده علیه کشورمان قرار بگیرند و لذا این گروهک به سرنوشت داعش و القائده دچار شده و به زودی متلاشی خواهد شد.

این کارشناس تصریح کرد: با توجه به اینکه در طول سال‌های گذشته این گروهک تروریستی در جذب نیروهای جدید ناکام مانده، لذا مجموعه نیروهای پیر، فرسوده و فرتوت در آلبانی برای آمریکا و غرب جذابیتی ندارد و نمی‌تواند به عنوان اپوزوسیون قابل قبول در برابر ایران اسلامی، قد علم کند و در نهایت، سرنوشتی دردناک در انتظار گروهک تروریستی منافقین خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: رایزنی‌های پشت‌پرده دولت سیزدهم و همکاری با کشورهای مختلف و نیز قطع کمک‌های مالی برخی کشورهای ثروتمند حوزه خلیج فارس به گروهک تروریستی منافقین، فروپاشی و نابودی این گروهک تروریستی را تسریع بخشیده است.

این کارشناس مسائل بین‌الملل اظهار داشت: اخیرا روسای جمهور ایران و فرانسه مکالمه‌ای ۹۰ دقیقه‌ای داشتند و یکی از محورهای مورد گفت‌وگو بین طرفین، حضور گروهک منافقین در پاریس بوده و همان‌طور که دیدیم دولت فرانسه از نشست سالانه این گروهک تروریستی ممانعت کرد و این نخستین حرکت غربی‌ها برای همراهی با کشورمان در موضوع گروهک تروریستی منافقین بود و رایزنی‌ها بین ایران و کشورهای اروپایی برای طرد این گروهک تروریستی از اروپا ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها