بازدید فرماندار فیروزکوه از مناطق سیل زده

فرماندار فیروزکوه به همراه مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان از مناطق سیل زده بازدید کردند.
کد خبر: ۱۴۱۳۱۲۴

محمد حیدری منش فرماندار فیروزکوه در حاشیه بازدید ازمناطق سیل زده این شهرستان اظهار داشت:امروز با همراهی مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان فیروزکوه با حضور در روستای سیل زده طرود نحوه خدمات رسانی به مردم و اقداماتی که در قالب خدمات رسانی گروهای جهادی و همچنین اقدامات متناسب سازی فضای روستا انجام شد را مورد بررسی قرار دادیم.

وی تصریح کرد:با عنایت به اینکه با حمایت استاندار محترم از کمک‌های استانی نظیر ادوات راهسازی و دیگرتجهیزات لازم در روستا برخوردار شدیم خوشبختانه به لحاظ عبور و مرور و از لحاظ ایجاد شرایط عادی در روستا در شرایط خوبی هستیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان فیروزکوه ادامه داد:از طرفی پوششی برای تامین دام هایی که در سیل اخیر تلف شده بودند، راه اندازی شد که بحمدالله این پویش در شرایط خوبی قرار دارد و در روزهای آتی تامین دام برای عزیزان دامدار انجام خواهد شد.

حیدری منش از توزیع نهاده های دامی در میان دامداران این منطقه خبر داد و گفت: به منظور حفظ دام های دامداران در روستاهای طرود ، سرانزا و دیگر دامداری های این منطقه با عنایت و دستور استاندار محترم تهران و حمایت های وزیر محترم جهاد کشاورزی حجم زیادی خوراک دام وارد منطقه شد و نهاده های دامی بین دامداران توزیع شد و از این بابت هم دغدغه اهالی برطرف شد.

وی با بیان اینکه برای ساخت منازل روستایی از طریق اعتبارات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی وام تعمیرات و نوسازی خانه های روستایی هم در نظر گرفته شده است تاکید کرد: با معرفی نامه شورای اسلامی و بخشداری بخش مرکزی عزیزان می‌توانند از این ظرفیت بهره مند شوند.

فرماندار فیروزکوه با اذعان به اینکه به دنبال برنامه ریزی برای بهبود شرایط زندگی اهالی در منازل آسیب دیده هستیم، یادآور شد: چند دستگاه کانکس با تقسیم بندی شورای اسلامی روستا ردر اختیار اهالی روستا قرار گرفت.

حیدر منش خاطر نشان کرد: تعدادی لوازم اولیه زندگی با هدف حمایت از عزیزان سیل زده و ایجاد ظرفیت لازم برای زندگی، توسط جمعیت هلال احمر شهرستان فیروزکوه در بین اهالی توزیع شد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
صعود به عشق مردم وطنم

گفت‌وگوی «جام‌جم» با امیرمحمد دانایی،جوان‌ترین ایرانی صعودکننده به اورست در آستانه سفر به کوه وحشی

صعود به عشق مردم وطنم

نیازمندی ها