مدیر عامل اتحادیه تشکل‌ و موسسات قرآنی گلستان

راه‌اندازی مراکز نیکوکاری قرآنی در ترویج فرهنگ قرآنی تاثیرگذار است

مدیر عامل اتحادیه تشکل‌ و موسسات قرآنی گلستان با بیان اینکه راه‌اندازی مراکز نیکوکاری قرآنی در ترویج فرهنگ قرآنی تاثیرگذار است، گفت: افتتاح مراکز نیکوکاری قرآنی راهی برای رفع برخی مشکلات در امر امدادرسانی به نیازمندان است.
کد خبر: ۱۴۱۱۲۱۴
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان ، سید مرتضی حسینی امين، مدیر عامل اتحادیه تشکل‌ و موسسات قرآنی گلستان در افتتاح نخستین مرکز قرآنی نیکوکاری که در اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد، گفت: توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی از دیرباز در دستور کار مجموعه‌های فرهنگی و قرآنی بوده لذا آنچه مهم است این است که توجه به وقف قرآنی توسط خیران صورت نمی‌گیرد که در این مقوله باید اهتمام ویژه صورت بگیرد.

مدیر عامل اتحادیه تشکل‌ و موسسات قرآنی گلستان با بیان اینکه وقف یکی از مقوله‌های اصلی در زمینه ارتقای فعالیت‌های فرهنگی توسط خیران است، گفت: افتتاح مراکز نیکوکاری قرآنی راهی برای رفع برخی مشکلات در امر امدادرسانی به نیازمندان بوده که اهتمام به این‌ مقوله باید راهی برای مهجوریت زدایی از قرآن است.

حسینی امين با بیان اینکه راه‌اندازی مراکز نیکوکاری قرآنی در ترویج فرهنگ قرآنی تاثیرگذار است، افزود: شکل‌گیری مراکز نیکوکاری باهدف کمک به نیازمندان، باید با همکاری مردم و جذب خیران و افراد داوطلب صورت گیرد.

مدیر عامل اتحادیه تشکل‌ و موسسات قرآنی گلستان گفت: با تفاهم نامه‌ای که با مراکز ذی ربط امضا شد بنا شده تا در بخش جذب خیران افرادی به نام نیکوکاران قرآنی به این بخش ورود کنند و در حقیقت در مراکز نیکوکاری قرآنی نقش فرهنگ‌سازی هم در این زمینه ایفا کند.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی این مراکز با همکاری کمیته امداد ناحیه یک شهرستان گرگان و تشکلهای قرآنی انجام شده است، گفت: این مرکز با توجه به مشکلات اقتصادی جامعه و افزایش تعداد نیازمندان و مراجعان به کمیته امداد امام خمینی (ره)، پاسخگویی به نیاز مراجعان با توجه به حجم عظیم آنها بدون همکاری مردم و کمیته امداد امکان پذیر نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها