مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، در نشست خبری اولین و خاص‌ترین نمایشگاه بزرگ مُد و لباس با کشور برندهای مطرح کشور و استان،گفت: بُن تخفیف خرید به همه بازیدکنندگان از نمایشگاه مد و لباس ارائه می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، در نشست خبری اولین و خاص‌ترین نمایشگاه بزرگ مُد و لباس با کشور برندهای مطرح کشور و استان،گفت: بُن تخفیف خرید به همه بازیدکنندگان از نمایشگاه مد و لباس ارائه می‌شود.
کد خبر: ۱۴۱۰۰۴۰
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان ، نشست خبری اولین و خاص‌ترین نمایشگاه بزرگ مُد و لباس با حضور برندهای مطرح کشور و نیز استان گلستان، با حضور محمد رعیت، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، سعید جام آبادی، مدیر نمایشگاه و اهالی رسانه امروز دوشنبه 8 خرداد ماه برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در این نشست، گفت: این نمایشگاه در تاریخ 10 خردادماه ساعت 16 افتتاح می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند در روز چهارشنبه و پنج‌شنبه (10 و 11 خرداد) ساعت 16 تا 22 و در روز جمعه 12 خردادماه از ساعت 11 تا 22 از این نمایشگاه دیدن نمایند.

محمد رعیت، افزود: 5 تولیدکننده گلستانی و درمجموع 80 تولیدکننده برتر در نمایشگاه حضور خواهد داشت.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه طرح تعویض چادرهای کهنه با نو، اعطای بن تخفیف برای عموم مردم و نیز اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه خرید اقلام ویژه کارکنان دستگاه‌های دولتی ارائه می‌شود.

رعیت ادامه داد: ورود برای بانوان و خانواده‌ها آزاد و رایگان است و امکان ثبت سفارش و خرید در این نمایشگاه وجود دارد. همچنین بُن تخفیف خرید به همه بازیدکنندگان از نمایشگاه مد و لباس ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه با حمایت کارگروه ساماندهی مُد و لباس کشور و به همت کارگروه ساماندهی مُد و لباس استان گلستان و این دستگاه اجرایی و موسسه مجری برپا می‌شود، افزود: ار رسانه هایی که بیشترین و بهترین پوشش از این رویداد فرهنگی را داشته باشند، تجلیل خواهیم کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، ادامه داد: غرفه بازی برای کودکان در فضای نمایشگاهی و سرویس ایاب و ذهاب نیز مد نظر گرفته شده است.

دبیر نخستین رویداد مد و لباس بانوان استان گلستان هم گفت: ۳۰۰ مدل متنوع از عبا در کنار پارچه‌های چادری، مانتو اداری و مجلسی، زیورآلات حجاب و صنایع دستی در این نمایشگاه ارائه می‌شود.

سعید جام‌آبادی افزود: تاکنون هفت هزار دعوتنامه به همراه بن خرید و تخفیف به ارزش بیش از هشت میلیارد ریال برای حضور علاقه مندان توزیع شده و پیش بینی می‌شود بیش از ۲۵ هزار نفر از این نمایشگاه دیدن کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها