معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان:

رویداد "نما" در همدان برگزار می شود

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان از برگزاری رویداد "نما" (نوآوری در مشارکت های اجتماعی) به همت معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۰۹۵۸۲

یوسف خدرویسی در گفتگو با خبرنگار جام جم آنلاین همدان اظهار داشت: در این رویداد جوانان 18 تا 25 سال پس از ثبت نام در سامانه ، میتوانند ایده های خلاق خود را با هدف توسعه مشارکت های اجتماعی ارائه دهند.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان هدف از برگزاری این رویداد را حضور جوانان در بحث مشارکت اجتماعی عنوان نمود و افزود: جوانان امروز بسیار خلاق و ایده پرداز هستند و با برگزاری چنین رویدادهایی می توان علاوه بر مشارکت دادن جوانان در توسعه اجتماعی، ایده های نو و خلاق را جمع آوری و در راستای نیل به پیشرفت در بین جوانان استفاده کرد.

وی بیان کرد: جوانان در این رویداد به صورت حضوری فرصت دارند تا ایده های خود را عملی کنند و در قالب گروه های چند نفره به پختگی برسانند و به ورطه عمل برسانند.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان همدان در پایان خاطرنشان کرد: جوانان همدانی می توانند تا تاریخ 19 خردادماه سال جاری به سامانه ثبت نام این رویداد به آدرس namaevent.com  مراجعه نمایند و همچنین جهت پاسخ به سوال خود با شماره تلفن ۰۲۱۴۴۲۰۱۰۰۸ تماس حاصل و یا در شبکه های اجتماعی  "ایتا" و "بله"  به شماره ۰۹۳۵۴۶۸۳۷۳۴  پیام دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها