فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر از اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و جمع آوری ۲۵۷ معتاد متجاهر در ۴۸ ساعت گذشته سطح شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۰۹۱۸۵

به گزارش پویا نیوز سرهنگ «محمد رضا علیزاده»، در تشریح این خبر گفت: از آن جایی که یکی از دغدغه ها و مطالبه های مردمی در حوزه امنیت اجتماعی، جمع آوری معتادان متجاهر و پاکسازی اماکن عمومی و تفرجگاه ها از وجود این دسته از افراد می باشد، پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان اسلامشهر با همکاری رده های تابعه، اقدام به اجرای طرح پاکسازی، دستگیری معتادان متجاهر و پر خطر در سطح حوزه استحفاظی در ۴۸ ساعت گذشته کرد.

وی افزود: در اجرای این طرح پلیس با رعایت موازین شرعی و قانونی و رعایت حقوق شهروندی وارد عمل شده و با ورود به محل های پاتوق معتادان متجاهر و کارتن خواب که باعث سلب آسایش عموم شهروندان گردیدند اقدام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر افزود: در اجرای این طرح تعداد ۲۵۷ نفر از معتادین متجاهر و کارتن خواب سطح شهر چهاردانگه و احمدآباد مستوفی جمع آوری و جهت بهبود وضعیت و همچنین ترک اعتیاد به مرکز ترک اعتیاد منتقل شدند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح ۳ دستگاه خودرو و ۳ دستگاه موتورسیکلت توقیف و روانه پارکینگ شدند. فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر در خاتمه گفت: جمع آوری معتادان متجاهر به عنوان یک اولویت ماموریتی سال جاری در دستور کار پلیس قرار داشته و در این راستا نیز توفیقات قابل توجهی حاصل شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها