سرهنگ علیزاده: به دنبال مراجعه چندین مال باخته به پلیس آگاهی و طرح شکایت در رابطه با اعتماد به یک نفر که با ایجاد شرکت پارس تندر دیزل و با ارائه حواله های خرید خودروی کامیون دیزل با قیمت های پایین تر از بازار، مبالغ زیادی را از آنان دریافت کرده بود، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و متهم این کلاهبرداری 350 میلیارد ریالی شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۱۴۳۵۵۸۸

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر: به دنبال مراجعه چندین مال باخته به پلیس آگاهی و طرح شکایت در رابطه با اعتماد به یک نفر که با ایجاد شرکت پارس تندر دیزل و با ارائه حواله های خرید خودروی کامیون دیزل با قیمت های پایین تر از بازار، مبالغ زیادی را از آنان دریافت کرده بودند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

با توجه به شناسایی بیش از ۴۰ مالباخته‌ در این پرونده، ماموران انتظامی با پیگیری شبانه روزی، متهم این کلاهبرداری ۳۵۰ میلیارد ریالی را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی وی را دستگیر و به همراه پرونده متشکله به مراجع قضایی معرفی گردید.

متهم با ترفند پیش فروش کامیون دیزل با قیمت پایین تر از بازار اقدام به جعل اسناد و حواله های مربوطه نموده و با تنظیم قولنامه های جعلی و حتی واگذاری محدود یک تعداد خودرو به برخی افراد، اعتماد دیگران را نیز جلب کرده بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها