روند حرکت بازار سرمایه صعودی بود

ورق بورس برگشت | پول حقیقی به گروه نفتی رفت

شاخص کل بورس با رشد ۱۹ هزار و ۹۶۹ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۳۲۱ هزار و ۳۴۸ واحدی ایستاد.
کد خبر: ۱۴۰۸۲۶۹

به گزارش جام جم آنلاین، امروز چهارشنبه (۲۷ اردیبهشت) در ابتدای بازار شاخص کل بورس با رشد ۷۱۸ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۰۲ هزار و ۹۷ واحدی قرار گرفت. در انتهای بازار شاخص کل با رشد ۱۹ هزار و ۹۶۹ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۳۲۱ هزار و ۳۴۸ واحدی ایستاد.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۶ هزار و ۸۸۸ میلیارد تومان رسید. «میدکو»، «وبملت» و «شبندر» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «ثبهساز»، «پی باد» و «وبملت» سه نماد پر تراکنش بودند.

شاخص کل هم وزن با رشد ۱۲ هزار و ۷۴۶ واحدی روی پله ۷۶۵ هزار و ۱۸۷ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۱۱ هزار و ۳۸۰ میلیارد سهم به ارزش ۶ هزار و ۸۸۸ هزارمیلیارد تومان رسید. شاخص فرابورس هم با رشد ۳۹۲ واحدی روی پله ۲۹ هزار و ۸۲ واحدی ایستاد.
برترین گروه صنعتی بورس
امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ هزار و ۱۴۲ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «بانک‌ها» و «فرآورده نفتی» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در بورس

سهام شرکت‌های تایرا، ما، غشاذر بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های ثبهساز، شسینا و قصف‌ها بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.

افزایش و کاهش قیمت در فرابورس

سهام شرکت‌های چخزر، تاپکیش و فسوژ بیشترین افزایش قیمت و سهام کتوکا، کی بی سی و وگستر بیشترین کاهش قیمت را در فرابورس ایران تجربه کردند.

برترین عرضه و تقاضا در بورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های سپر، افران و پی باد یشترین عرضه فروش را نماد‌های همای، یاقوت و افران در بورس ایران داشتند.

برترین عرضه و تقاضا در فرابورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های اعتماد، آوند و ثبات بیشترین عرضه فروش را نماد‌های اراد ۱۱۵، اعتماد و آوند در فرابورس ایران داشتند.

بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس

نماد‌های دارایکم، وبملت و افران بیشترین ارزش معامله و نماد‌ها وبملت، وبصادر و ثبهساز بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

اراد ۱۰۶۴، اخزا ۱۲۷۴، اراد ۲۱۴ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های دی، کرمان و سپیدما۲ بیشترین حجم معامله را در فرابورس تهران تجربه کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها