مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: طی سال گذشته هزار و ۵۰۰ کلاس درس جدید تحویل آموزش و پرورش استان شد.
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: طی سال گذشته هزار و ۵۰۰ کلاس درس جدید تحویل آموزش و پرورش استان شد.
کد خبر: ۱۴۰۶۱۳۳

جام جم آنلاین - خراسان رضوی- سیدامیر شوشتری در نشست مطبوعاتی اظهار کرد: سال گذشته ۶۰ درصد معلمان بازنشسته استمرار خدمت داشتند، امیدواریم امسال نیز همین درصد از ۱۲ هزار معلم بازنشسته، فرم استمرار خدمت پر کنند و چالش کمبود معلم در استان تا حدی برطرف شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی بدون ذکر آمار دقیقی از کمبود معلم در استان، بیان کرد: بیش از هشت هزار معلم ورودی داریم اما تا زمان روشن شدن وضعیت استمرار خدمت بازنشستگان، نمی توان آمار دقیقی از کمبود معلم در استان ارائه کرد. ‌

وی در ادامه با اشاره به رتبه بندی نشدن تعدادی از معلمان، گفت: ۴۸ نفر از همکاران فرهنگی موفق به بارگذاری اطلاعات خود در سامانه نشده اند که رفع اشکالات در این زمینه در حال انجام است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی بابیان اینکه امسال ۲۱۹ معلم نمونه در سطح استان انتخاب و از آنان به صورت ویژه تقدیر می شود، گفت: همچنین ۱۶ معلم استان در سطح ملی نمونه شناخته شده اند، که دیدار با مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری برای آنان برنامه ریزی شده است.

شوشتری با بیان اینکه سال گذشته هزار و ۵۰۰ کلاس درس جدید تحویل آموزش و پرورش استان شده بود، افزود: امسال نیز برای ساخت و تکمیل ۲ هزار کلاس درس هدف گذاری شده است.

وی با اشاره به افزایش جمعیت دانش آموزان استان اظهار کرد: هم اکنون استان یک میلیون و ۴۵۹ هزار دانش آموز دارد که ۱۲ درصد آنان در مدارس غیردولتی تحصیل می کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها