قائم مقام باشگاه گیتی‌پسند اعلام کرد:

جوانگرایی در اولویت گیتی‌پسند

قائم مقام باشگاه گیتی‌پسند گفت: به طور کلی راهبرد اصلی گیتی‌پسند در ورزش قهرمانی برای فصل پیش رو، جوانگرایی ضمن توجه به بازیکنان بومی است.
کد خبر: ۱۴۰۵۲۳۳

جام جم آنلاین اصفهان؛ محمدحسین عراقی‌زاده در خصوص پنجره‌های نقل و انتقالات گیتی‌پسند در رشته‌های فوتسال و والیبال برای فصل پیش رو، اظهار کرد: سیاست اصلی گیتی‌پسند امسال برای فوتسال جوانگرایی است و در گام نخست نقل و انتقالات با محمد کریمی به عنوان ستاره جوان ملی‌پوش که به با لباس تیم ملی به قهرمانی تورنومنت تایلند رسید، تمدید کرد.

وی افزود: در والیبال ابتدا برنامه‌ها و لیست بازیکنان از سرمربی خواسته شد و مورد بررسی قرار گرفت تا در نهایت با سعید عقیلی به‌عنوان سرمربی تمدید کنیم.

قائم مقام گیتی‌پسند با بیان ایجاد تغییراتی در تیم والیبال این باشگاه، خاطر نشان کرد: تلاش می‌کنیم با حفظ شاکله اصلی، تیم را تقویت کرده و بازیکنان مدنظر سرمربی نیز مطابق بودجه باشگاه جذب خواهند شد. هدف اصلی مجموعه گیتی‌پسند در والیبال امسال، صعود به پلی‌آف خواهد بود.

عراقی‌زاده تاکید کرد: در والیبال به طور کلی راهبردهای اصلی ما به‌عنوان ورزش قهرمانی، جوانگرایی با تمرکز بر بازیکنان اصفهان و پوشش نقاط ضعف فصل قبل است.

وی در پایان تصریح کرد: در هندبال نیز همچون دیگر رشته‌ها سیاست باشگاه جوانگرایی و توجه به بازیکنان بومی در ضمن کشف استعدادها است. سال گذشته در رده‌ها پایه این رشته خوش درخشیده و توانستیم به‌عنوان قهرمانی کشور دست یابیم. مطمئناً یکی از اهداف ما رسیدن به جمع ۳ تیم برتر لیگ است.

قائم مقام گیتی‌پسند ادامه داد: کیوان صادقی به‌عنوان سرمربی و کادر همراهش بر نیمکت گیتی‌پسند امسال عملکرد قابل قبولی داشته و تیم روند به صعودی را در پیش گرفته است. امیدواریم این فصل را با موفقیت پشت سر بگذارد.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها