دشمن در اندیشه گرفتن انتقام از بانوی ایرانی است و تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا او را از حجاب دور کند، اما بانوان ما ثابت کرده‌اند که به حجاب باور عمیق دارند.
کد خبر: ۱۴۰۴۹۶۰

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا؛ نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به سفر پیش روی رییس جمهور به استان، از مردم خواست در مانور بزرگ‌ انقلابیون که پنجشنبه ۷ اردیبهشت ماه در ورزشگاه تختی اهواز برگزار می‌شود، حضور پرشور داشته باشند.

 

آیین باشکوه اقامه نماز عید فطر، همزمان با سراسر کشور، صبح امروز ۲ اردیبهشت به امامت حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در استان در بلوار آیت‌الله بهبهانی اهواز برگزار شد.

 

حجت الاسلام و المسلمین موسوی‌فرد، پس از اقامه نماز عید فطر را تبریک گفت و بیان کرد: جایزه بندگی ماه مبارک رمضان، تزکیه نفس است که امیدواریم جایزه الهی از ما دریغ نشود. در فرهنگ اسلامی، عید و سرور مربوط به زمانی است که انسان ریشه‌های روحی و معنوی خود را از آسیب، مصون نگه دارد.

 

وی در ادامه ضمن تأکید بر رعایت تقوای الهی اظهار کرد: امیدوار هستیم دستاوردهایی که در طول یک ماه بندگی و عبادت به دست آوردیم بتوانیم محافظت کنیم.

 

امام جمعه اهواز با اشاره به اینکه خوزستان در پایان این هفته میزبان رئیس جمهور است، از همه مردم خواست در مانور بزرگ‌ انقلابیونی که پنجشنبه ۷ اردیبهشت ماه در ورزشگاه تختی اهواز برگزار می‌شود، حضور پرشور داشته باشند.

 

موسوی‌فرد با تأکید بر اینکه مردم با حضور خود در این مانور عظمت انقلاب اسلامی را بار دیگر به رخ دشمن بکشند، تصریح کرد: دشمن در اندیشه گرفتن انتقام از بانوی ایرانی است و تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا او را از حجاب دور کند، اما بانوان ما ثابت کرده‌اند که به حجاب باور عمیق دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها