مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان از انجام ۷۳ عملیات اجرایی امدادونجات نوروزی در ایام نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.
کد خبر: ۱۴۰۲۶۴۰

به گزارش جام جم آنلاین همدان، علی سنجربگی دوشنبه ۱۴ فروردین‌ماه در جلسه راهبری وضعیت تصادفات استان همدان، بیان کرد: در این مدت ۲۳ مورد عملیات جاده‌ای، ۵۰ مورد خدمات حضوری، ۱۶ مورد درمان سرپایی و ۱۸ مورد انتقال به مراکز درمانی انجام شد.

وی با بیان اینکه در نوروز ۱۴۰۲ تعداد ۳۰۰۳ نیرو در حال خدمت‌رسانی به هموطنان بودند، اظهار کرد: در این مدت ۱۰۴ مورد اسکان اضطراری انجام شد و ۲۵۲۰ داوطلب نیز با جمعیت هلال احمر استان همکاری داشتند.

سنجربگی با اشاره به اینکه در طرح خدمات بشر دوستانه به مسافران نوروزی ۲۵ هزار و ۶۱۵ نفر همکاری داشتند، گفت: ۱۶ هزار و ۶۴۰ نفر نیز در امر آموزش کمک‌های اولیه و خدمات و آموزش امداد مشغول به فعالیت بودند.

وی با بیان اینکه ۴۹۳۲ نفر در قالب حامیان و مشارکت کنندگان در پویش «بهرفت» در ایام نوروز خدمت‌رسانی کردند، افزود: کودکان بهره‌مند از فضای دوستدار کودک و خدمات فرهنگی نیز ۷۰۷۶ نفر بودند.

سنجربگی با اشاره به اینکه ۶۹ هزار و ۶۹ خدمات در ایام نوروز انجام شد، مطرح کرد: ۹۴۱ نفر از اعضای جمعیت هلال احمر استان در این ایام مشارکت فعال داشتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان ادامه داد: در این مدت ۱۶۵۰ سبد معیشتی تأمین شد و تعداد داوطلبان مشارکت کننده این طرح ۲۵۲۰ نفر بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها