رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا خبرداد

دستگیری ۷۷۸ مجرم اقتصادی در کشور

پلیس امنیت اقتصادی فراجا خبر داد:

بازداشت ۵۵۶ متهم جرایم اقتصادی در ۴۸ ساعت گذشته

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از دستگیری ۵۵۶ مجرم اقتصادی و تشکیل ۵۹۴ پرونده در زمینه مقابله، مبارزه با مفاسد و جرایم اقتصادی در سراسر کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۴۰۲۴۹۳

به گزارش جام جم آنلاین از پلیس، سردار حسین رحیمی در جلسه قرارگاه نوروزی امین پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به اینکه در ایام تعطیلات نوروزی ماموران پلیس امنیت اقتصادی کشور با توانی مضاعف در انجام وظایف و ماموریت‌های ذاتی خود، اظهار داشت: در حوزه پلیس مبارزه با جرایم اقتصادی (احتکار، اخلال در نظام اقتصادی، زمینخواری و غیره) و پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز (سوخت و فرآورده‌های نفتی، دام سبک و سنگین و غیره) ماموران موفق به کشف انواع جرایم شدند.

وی در ادامه از تشکیل ۵۹۴ پرونده جرایم اقتصادی و دستگیری ۵۵۶ متهم و همچنین معرفی آنان به مراجع قضائی خبر داد و افزود: ارزش کشفیات ذکر شده طی ۴۸ ساعت گذشته برابر نظر کارشناسان مربوطه دو هزار و ۶۷ میلیارد ریال تعیین شده است.

سردار رحیمی با اشاره به فرامین مقام رهبری تصریح کرد: در حوزه قاچاق کالا و ارز کماکان برخورد قاطعانه با قاچاق سازمان یافته و دانه‌ درشت‌ ها در دستور کار این پلیس قرار دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس امنیت اقتصادی در سراسر کشور همواره با تلاش‌های شبانه‌روزی خود با قاچاقچیان و مفسدان اقتصادی مقابله می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها