مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان همدان گفت: بارش برف و باران بهاری در اکثر محورها به ویژه در جاده های کوهستانی استان همدان آغاز شده و سطح تمامی راه های استان لغزنده است‌.
کد خبر: ۱۴۰۲۴۶۸

به گزارش جام جم آنلاین همدان و به نقل از روابط عمومی راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان، صفر صادقی‌راد ادامه داد: به علت بارش برف، برورت هوا و مدیریت بحران آمادگی و تمهیدات لازم برای اسکان موقت مسافران نوروزی با دستگاه های مرتبط انجام شده است و علاوه بر این ۳۵ باب راهدارخانه نیز آماده اسکان موقت مسافران نورزی هستند.

وی اظهار کرد: هم اکنون ۴۵۰ نفر نیروی راهدار با استفاده از ۳۶۰ دستگاه از انواع ماشین الات راهداری در ۳۵ باب راهدارخانه مشغول خدمت رسانی به کاربران جاده ای و مسافران نوروزی هستند.

صادقی‌راد تاکید کرد: از همه هموطنان خواهشمندیم از مجهز بودن خودرو خود به تجهیزات زمستانی، سالم بودن خودرو و همراه داشتن لباس گرم مطمئن شوند و قبل از آغاز سفر حتما با شماره گیری سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه های کشور مطلع شوند.

وی با اشاره به لغزنده بودن سطح راه های استان، گفت: از رانندگان استدعا داریم از عجله و شتاب زدگی، عدم توجه به جلو در شرایط بارندگی اجتناب کنند و با سرعت مطمئنه و هوشیاری کامل به سفر خود ادامه دهند تا نوروزی شیرین برای خود و دیگران رقم بزنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها