استاندار یزد خبر داد :

نوروز بدون فوتی؛ رویکرد استان در نوروز سال 1402/ برپایی نوروزگاه ها و ایستگاه های موقت بین راهی

یزد – استاندار یزد گفت : یکی از رویکردهای استان برای این ایام "نوروزِ بدون فوتی" است که برای تحقق این مهم از همه ظرفیت ها استفاده خواهد شد.
کد خبر: ۱۴۰۱۴۶۸

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد ، مهران فاطمی در حاشیه آئین آغاز رزمایش بزرگ ترافیکی و دستگاه های خدمات سفر نوروزی، به تدبیر دو رویکرد برای نوروز پیش رو اشاره کرد واظهارداشت: یکی از رویکردهای استان برای این ایام "نوروزِ بدون فوتی" است که برای تحقق این مهم از همه ظرفیت ها استفاده خواهد شد.
 
 وی افزود: "طرح فراگیر نوروزی" به همت نیروهای فراجا و دستگاه های امدادی و خدماتی استان  در حال اجراست و به منظور پیشبرد هرچه بهتر برنامه های نوروزی، از ظرفیت نیروهای مردمی داوطلب نیز استفاده خواهد شد.
 
فاطمی با اشاره به تاثیر محورهای کویری و یکنواخت در خستگی رانندگان و بروز تصادفات در این محورها خاطرنشان ساخت: یکی از اقدامات انجام شده در راستای کاهش تصادفات در محورهای استان، برپایی نوروزگاه ها و ایستگاه های موقت بین راهی و برنامه ریزی برای پذیرایی و اسکان موقت میهمان نوروزی است.
 
استاندار در بخش دیگری از سخنانش به تقارن بهار طبیعت و بهار قران در نوروز ۱۴۰۲ اشاره و تصریح کرد: رویکرد فرهنگی استان در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان؛ نشاط مومنانه است.
 
وی افزود: در برنامه ریزی ها تلاش شده تا ضمن رعایت ملاحظات ماه مبارک، نوروزی با نشاط، فرح انگیز و توام با آرامش برای مردم و میهمانان نوروزی رقم خورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها