خرید دوربین سیم کارتی

دوربین سیم کارتی، نیازی به برق و وایفای ندارد و بدون این موارد کار می‌کند. برخی از این دوربین‌ها به کمک انرژی خورشیدی شارژ می‌شوند.
کد خبر: ۱۴۰۰۱۲۴

آیا به دنبال دوربین امنیتی بی سیمی هستید که به وای فای یا برق نیاز نداشته باشد؟ اگر چنین است، دوربین سیم کارتی ممکن است گزینه مناسبی برای شما باشد. دوربین مداربسته با دوربین های سیم کارتی روی شبکه 4G کار می کند و از راه دور از طریق تلفن همراه قابل دسترسی است. این موضوع آنها را برای نظارت بر مناطق بدون Wi-Fi یا برق ایده آل می کند.


دوربین سیم کارتی یک دوربین امنیتی است که به کمک شبکه 4G و بی سیم با موبایل و رایانه شما ارتباط دارد. این دوربین ها اغلب برای نظارت تصویری از راه دور در مناطق روستایی یا هر جایی که دسترسی به اینترنت آسان نیست استفاده می شود. برخی از دوربین‌ها دارای یک سیم کارت از پیش تعبیه شده هستند در حالی که برخی دیگر به سیم کارتی نیاز دارند که کاربر به طور جداگانه خریداری کند. سیم کارت به دوربین اجازه می دهد تا در شبکه تلفن همراه کار کند و با دستگاه های دیگر ارتباط برقرار کند.


دوربین سیم کارتی انرژی را از یک باتری قابل شارژ یا پنل خورشیدی برای نظارت تصویری از راه دور دریافت می‌کند. این دوربین‌ها را می توان در همه جا به کار برد، مثل مزارع و سایر مناطق دور افتاده، زیرا به Wi-Fi یا استفاده از برق نیاز ندارند. بدین صورت، می‌توانید فیلم مکان‌ها را از هر کجا با تلفن یا رایانه‌تان مشاهده کنید.


موردی که باید به آن توجه داشته باشید این می‌باشد که دوربین های امنیتی دارای سیم کارت برای انتقال تصاویر یا فیلم ها مانند تلفن همراه شما نیاز به برنامه داده دارند. دقت داشته باشید که سیگنال تلفن همراه در جایی که می‌خواهید نصب دوربین‌های سیم کارت را دارید مناسب است.


البته برای خرید دوربین مداربسته سیم کارتی فروشگاه‌های زیادی وجود دارند. فروشگاه اینترنتی کارپیما به دلیل این که متخصص فروش دوربین مداربسته است، بنابراین شما می‌توانید دوربین سیم کارتی ارزان را در این فروشگاه پیدا کنید.

خرید دوربین سیم کارتی
 
فروشگاه مناسب برای خرید دوربین


فروشگاه‌های زیادی برای فروش دوربین مدار بسته وجود دارند. اما یکی از بهترین فروشگاه‌ها برای خرید دوربین سیم کارتی ارزان، فروشگاه کارپیما می‌باشد. این فروشگاه با سابقه طولانی در زمینه فروش دوربین‌های مداربسته، دوربین سیم کارتی را نیز به مشتریان خود عرضه می‌کند. قیمت این دوربین‌ها بسیار معقول بودن و نسبت به دیگر فروشگاه‌های ارزان می‌باشد.


البته این پایین بودن قیمت دال بر کیفیت پایین دوربین سیم کارتی کارپیما نمی‌باشد. بلکه اولا کارپیما یرای رعایت حال مشتریان، محصولات خود را با قیمت و سود پایینی عرضه می‌کند. دوما کارپیما با سابقه طولانی در زمینه فروش دوربین مداربسته، این دوربین‌ها را نسبتا با قیمت پایینی نسبت به دیگر رقبا وارد می‌کند.
 
 


مصرف داده دوربین امنیتی سیم کارتی

 


هیچ پاسخ درستی برای این سوال وجود ندارد که یک دوربین سیم کارتی در ماه چقدر داده مصرف می کند. استفاده از داده‌ها می‌تواند در بین تمام کاربران دوربین های امنیتی سیم کارت به طور قابل توجهی متفاوت باشد. یک دوربین سیم کارتی با توجه به اینکه چه نوع سرویسی استفاده می‌کنید، بین 0.5 گیگابایت تا 50 گیگابایت داده مصرف می‌کند. کیفیت ویدیوها و مقدار دفعات ارتباط شما به دوربین هر دو می‌توانند بر مقدار استفاده از داده اثر داشته باشند.


سیم‌کارت‌ها معمولاً محدودیت داده دارند، بنابراین باید قبل از خرید طرح، بدانید دوربین شما چطور از داده‌ها بهره می‌برد. پخش زنده ویدیو بیشترین داده را استفاده می‌کند و به دنبال آن فیلم ویدئویی را در فضای ابری ذخیره می‌کند. هشدارهای حرکتی معمولاً فقط از مقدار کمی داده استفاده می‌کنند. حالت خواب پایین‌ترین گزینه مصرف داده است، اما مهم است که وضعیت دوربین خود را به طور مرتب بررسی کنید تا مطمئن شوید که به درستی کار می کند. البته این موضوع را نیز یادآور می‌شویم که دوربین‌های موجود در فروشگاه کارپیما مصرف بسیار پایینی دارند.

 

 

خرید دوربین سیم کارتی

 


صرفه جویی در مصرف داده‌های دوربین سیم کارتی


در ادامه روش‌هایی برای کاهش مصرف داده‌های دوربین‌های امنیتی سیم‌کارتی شما بر اساس روش‌هایی است که دوربین سیم‌کارتی شما داده‌ها را مصرف می‌کنند. در اینجا نحوه کاهش مصرف داده با دوربین های امنیتی سیم کارت خود آورده شده است.


حساسیت تشخیص دوربین‌های امنیتی خود را به کمک اسلات انجام دهید تا هشدارهای کاذب را نفرستد.


دوربین سیم کارتی خود را در مکان‌های شلوغ قرار ندهید، چون هر حرکتی را ثبت می‌کنند.


پخش زنده یا پخش ویدئوهای ضبط شده دوربین‌های سیم کارتی را با وضوح کمتر ببینید.


توجه کنید دوربین‌های IP سیم‌کارت شما دارای پوشش سیگنال تلفن همراه خوبی هستند.


 
دوربین سیم کارتی برای تماشای حیات وحش


بسیاری از مردم دوربین های سلولی را برای مشاهده حیات وحش به دلیل ویژگی بی سیم خود انتخاب می کنند. این دوربین‌ها حتی در مکان‌های خارج از شبکه نیز عملکرد خوبی دارند، که تماشای حیوانات از دور برای افراد مهم است. البته دوربین سیم کارتی برای تماشای حیات وحش در معدود فروشگاه‌ها مثل فروشگاه کارپیما وجود دارد.


اگر برای محیطی می خواهید دوربین مداربسته نصب کنید پیشنهاد ما استفاده از این نوع دوربین های بیسیم می باشد .


دوربین حیات وحش یا دوربین دنباله دار سلولی وسیله‌ای است که برای فیلمبرداری و عکاسی از حیوانات در فضای باز طراحی شده است. وقتی حیوانی از آنجا عبور می کند، بلافاصله شروع به فیلمبرداری یا عکاسی می‌کند. برخی از دوربین های دنباله دار سلولی به شما امکان می‌دهند فایل ها را به صورت بی سیم از طریق Wi-Fi دانلود کنید، در حالی که برخی دیگر تصاویر را در کارت حافظه ذخیره می‌کنند. برای تماشای فیلم ذخیره شده روی کارت SD، کاربران باید کارت SD را از دوربین بیاورند و آن را در رایانه قرار دهند.


دوربین های دنباله دار سلولی ابزاری ارزشمند برای هر کسی است که می خواهد درباره قلمرو حیوانات بیشتر بداند. می توان آن را در مکان های استراتژیک مانند منابع آب قرار داد تا از حیوانات در زیستگاه طبیعی آنها فیلم بگیرد.
 
خرید دوربین سیم کارتی
 
خرید دوربین سیم کارتی از فروشگاه کارپیما


برای خرید دوربین سیم کارتی می‌توانید به معدود فروشگاه‌های فروش دوربین مداربسته مراجعه نمایید.

فروشگاه اینترنتی کارپیما نیز جزو همین معدود فروشگاه‌ها است. این فروشگاه اینترنتی با سابقه درخشان چون متخصص فروش انواع دوربین‌های مداربسته است، دوربین سیم کارتی را در انواع مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب به مشتریان خود عرضه می‌کند. با توجه به تنوع بالای دوربین‌های امنیتی سیم کارتی در کارپیما خرید برای شما بسیار آسانتر می‌باشد.


از جمله مزایای دوربین سیم کارتی می‌توان به عدم استفاده از برق اشاره کرد. ممکن است در منطقه‌ای بنا به دلایلی برای چند ساعت برق نداشته باشید. دوربین مداربسته معمولی در صورت نبود برق از کار خواهد افتاد. اما دوربین سیم کارتی همچنان به کار خود ادامه خواهد داد و خیال شما را از این موضوع راحت می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها