معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان:

لزومِ صداقت در ارائه‌ی عملکردها

اگر بتوانیم پروژه‌های اصلاح شبکه فاضلاب و دفع آب‌های سطحی مناطق حاشیه‌ای را اصلاح کنیم و دو تصفیه خانه مورد نیاز نیز احداث شود، شهر اهواز از آب‌های سطحی و فاضلاب نجات خواهد یافت.
کد خبر: ۱۳۹۹۰۴۲

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، استاندار خوزستان ابراز امیدواری کرد که خطوط حفاری شده بابت شبکه فاضلاب اهواز تا اردیبهشت ماه سال آینده ترمیم شود.

 علی اکبر حسینی محراب شامگاه چهارشنبه در بازدیدی روند پیشرفت پروژه‌های اصلاح شبکه فاضلاب و دفع آب‌های سطحی شرکت آبفا و شهرداری اهواز را مورد بررسی قرار داد.

حسینی محراب در ابتدای این بازدید عنوان کرد: با توجه به مطالبه مردم در خصوص پیگیری ترمیم خطوط حفاری شده و اصلاح شبکه فاضلاب از ۳۷ نقطه اصلاح شده توسط آبفا بازدید کردیم.

استاندار خوزستان با بیان اینکه معاونت عمرانی استانداری خوزستان وظیفه ترمیم خطوط حفاری را بر عهده شهرداری قرار داده است؛ بیان کرد: امیدواریم که تا اردیبهشت ماه ترمیم‌های خطوط حفاری صورت گیرد.

حسینی محراب با اشاره به اینکه امسال به هنگام بارندگی در سطح شهر مشکل تجمع آب را نداشتیم؛ تصریح کرد: اگر بتوانیم پروژه‌های اصلاح شبکه فاضلاب و دفع آب‌های سطحی مناطق حاشیه‌ای را اصلاح کنیم و دو تصفیه خانه مورد نیاز نیز احداث شود، شهر اهواز از آب‌های سطحی و فاضلاب نجات خواهد یافت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها