مرور نقاط جان پناه در منازل و برنامه خروج اضطراری ایمن با اعضای خانواده می‌تواند ضریب آسیب پذیری را در صورت وقوع زلزله کاهش دهد.
کد خبر: ۱۳۹۶۸۹۷


به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر- معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان از آماده‌باش تیم‌های امداد و نجات در پنج شهرستان این استان خبر داد.

امیر عباس نجفی در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام آماده باش تیم‌های عملیاتی امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر در پنج شهرستان عنوان کرد: با توجه به اینکه دو زمین‌لرزه متوالی با بزرگی ۳.۷ و ۳.۸ در مقیاس ریشتر در حوزه شهرستان هندیجان در ساعت‌های ۱۹:۳۰ و ۱۹:۴۵ به وقوع پیوسته است، تیم‌های عملیاتی این جمعیت در حالت آماده باش قرار گرفته‌اند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان افزود: علاوه بر تیم‌های امدادی جمعیت هلال احمر در شهرستان هندیجان، تیم‌های هلال‌احمر امیدیه، آغاجاری، رامهرمز و بندر ماهشهر نیز در وضعیت آماده باش هستند.

وی با توصیه به حفظ آرامش برای ساکنان مناطق تحت تأثیر زمین لرزه‌ها گفت: مرور نقاط جان پناه در منازل و برنامه خروج اضطراری ایمن با اعضای خانواده می‌تواند ضریب آسیب پذیری را در صورت وقوع زلزله کاهش دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها