معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: در ماه گذشته بیش از 5 هزار و 500 فراگیر با مهارت‌های خودامدادی و دگر امدادی آشنا شده‌اند.
کد خبر: ۱۳۸۶۸۱۶

خوزستان - جام جم آنلاین  : به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر خوزستان؛ مجتبی طحان با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی متولی آموزش های همگانی امداد و نجات، در کشور است، بیان کرد: از ابتدای مهرماه تاکنون بیش از 40 مربی این جمعیت با حضور در خانه‌های هلال سطح استان هزار و 950 نفر را با آموزش‌های احیای قلبی و ریوی آشنا کرده‌اند.


او با اشاره به لزوم ایجاد بستر مناسب برای کودکان جهت ورود به عرصه آمادگی در مواجهه با بلایا افزود: ضمن بررسی مخاطرات شایع در هر شهرستان و همچنین با هدف افزایش آگاهی کودکان درباره شرایط خطرپذیری ، مربیان هلال احمر استان با حضور در 102 مدرسه به 3 هزار و 550 دانش آموز دختر و پسر مفاهیم آمادگی در برابر مخاطرات را آموزش داده اند.


طحان در ادامه با اشاره به شناسایی مناطق پر مخاطره و کمتر برخوردار استان توسط شعب این جمعیت و مشارکت بیش از 2 هزار و 100 نفر در اجرای مانور های امدادی 42 خانه هلال ، به لزوم تلاش برای افزایش سطح تاب آوری اجتماعی تاکید و ادامه داد: با همکاری 52 مربی در سطح استان، فراگیران دوره های آموزشی با آموخته های امدادی آشنا شده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها