رئیس جمهور در ادامه سفر به شهرستان‌های استان تهران وارد ری شد.
کد خبر: ۱۳۹۶۷۰۴

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی و هیأت همراه ظهر پنجشنبه وارد حسن آباد فشافویه از توابع ری شدند و مورد استقبال مسئولان استانی و شهرستانی قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش رئیس جمهور در سفر به ری به زیارت بارگاه حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) مشرف شده و به روال دیگر بازدید‌های شهرستانی، قرار است از بیمارستان هفتم تیر، انبار‌های چاه امین‌آباد، میدان غنی‌آباد، کمربندی دوم و کنارگذر قلعه نو بازدید کند.

گفتنی است که رئیس جمهور در دیدار مردمی، با مردم این شهرستان سخن خواهد گفت، دیدار با علما و حضور در جلسه شورای اداری ری و تصویب مصوبات سفر به این شهرستان از دیگر برنامه‌های سفر رئیس جمهور به قبله تهران خواهد بود.

لازم به ذکر است که رئیس جمهور دولت مردمی سیزدهم توجه به همه مناطق کشور را در دستور کار قرار داده و در این راستا در قالب سفر‌های استانی، با حضور در شهرستان‌های مختلف از نزدیک در جریان مشکلات، مطالبات و البته ظرفیت‌های هر منطقه قرار گرفته و فراخور نیاز، مصوباتی را برای رونق دادن به روند توسعه و حل کاستی‌ها به تصویب می‌رساند، تا بدنه دولت و مسؤولان نسبت به اجرای آن‌ها اقدام و تلاش کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها