جلسه فوق‌العاده ستاد مدیریت بحران شهرستان فیروزکوه با حضور اعضا برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۹۴۶۳۶
به گزارش جام جم آنلاین تهران، جلسه فوق‌العاده ستاد مدیریت بحران شهرستان فیروزکوه به ریاست فرماندار فیروزکوه و با حضور رئیس دادگستری، معاون سیاسی فرمانداری، معاون عمرانی فرمانداری، بخشدار مرکزی، اعضای ستاد بحران شهرستان و دیگر اعضا در فرمانداری برگزار شد.

محمد حیدری منش در این جلسه ضمن قدردانی از اقدامات دستگاه ها و سازمان های عضو ستاد هماهنگی مدیریت بحران، اظهار داشت: در بحث مدیریت بحران ، پیشگیری از بحران وآمادگی برای مقابله با بحران از اهمیت خاصی برخوردار است و همه دستگاههای اجرایی می بایست از قبل برای مقابله با حوادث احتمالی برنامه ریزی کنند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه با تاکید بر صرفه جویی مردم در مصرف گاز گفت: تمهیدات لازم برای صرفه جویی و مدیریت انرژی در شهرستان اندیشیده شده است.

حیدری منش تصریح کرد: تمامی تدابیر و برنامه‌ریزی‌های لازم برای کنترل مصرف گاز در واحدهای تولیدی پرمصرف و ادارات اندیشیده شده است، با این وجود از شهروندان می خواهیم در صرفه جویی مصرف انرژی اهتمام جدی داشته باشند تا شاهد قطعی گاز خانگی نباشیم.

وی ادامه داد: با توجه به هشدارهای ستاد بحران استان در رابطه با ادامه بارندگی ها، اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نسبت به رفع یخ زدگی سطح جاده ها و آمادگی کلیه خودروهای سنگین اقدام لازم را بعمل آورد.

فرماندار شهرستان فیروزکوه نقش رسانه ها را در تمامی مسائل بسیار مهم و ضروری دانست و گفت: رسانه ها که رسالت آگاهی رسانی به افکار عمومی را بر عهده دارند در زمان وقوع بحران ها به ویژه حوادث طبیعی نظیر سیل و برف و کولاک نقش اساسی در کاهش نگرانی ها، اضطراب ها و دمیدن روح آرامش و امید در جامعه دارند.

وی در پایان به ایجاد فضاهای اسکان اضطراری اشاره کرد و گفت: فضاهای اسکان اضطراری با همکاری و هماهنگی آموزش و پرورش و هلال احمر پیش بینی شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها