کد خبر: ۱۳۹۳۵۶۱

لوله کاروگیت یک چیز ضروری در هر پروژه ساختمانی است. لوله هر مجرای است که برای انتقال آب از یک مکان به مکان دیگر استفاده می شود. هدف اصلی، مدیریت فاضلاب از مکان های مسکونی، تجاری و صنعتی به مکانی دیگر است. آب را می توان به طور مناسب و موثر دفع کرد تا از سیل، آسیب ساختار، تخریب خاک و سایر مشکلات نیز جلوگیری شود. در نتیجه، لوله های کاروگیت ممکن است هم برای اجرای پروژه در محل مورد نظر و هم برای عملیات نهایی پروژه به کار گرفته شوند.

بنابراین هر خانه به یک سیستم لوله کشی و یا زهکشی مناسب نیاز دارد، اما یافتن لوله مناسب در چنین بازاری یک فرآیند دلهره آور است. این به این دلیل است که مشتریان در این زمینه دانش کافی ندارند. اغلب ایده ای ندارند که کدام ماده بهتر است و از چه نوع لوله باید استفاده کنند. ما اغلب خودمان را با کلماتی مانند لوله زهکشی دو جداره، لوله تک جداره یا غیره فریب می دهیم. بنابراین، اجازه دهید به این پرس و جو پایان دهیم.

لوله کاروگیت دوجداره و تک جداره چیست؟

لوله های کاورگیت دو جداره - لوله های DWC که به لوله های کاروگیت نیز معروف هستند از مواد HDPE یا PVC-U ساخته شده اند و به طور خاص برای ارائه جایگزین های مقرون به صرفه به مردم ساخته شده اند.

این لوله‌های DWC نسبت به لوله‌های دیگری که اکنون مورد استفاده قرار می‌گیرند، به‌طور قابل‌توجهی به روزتر هستند و مزایای منحصر به فردی دارند. لوله DWC دارای تعدادی ویژگی است که آن را به بهترین کالا در بازار تبدیل می کند. عمر لوله ها زمانی افزایش می یابد که محافظت در برابر خوردگی بسیار بالا داشته و مقاومت قوی به نمایش بگذارند. این محصول بهترین و بی اثرترین ماده شیمیایی و همچنین کاملاً عاری از خطرات طبیعی است. لوله DWC همچنین دارای استحکام و رینگ استیفنس بالایی است.

لوله کاروگیت دو و تک جداره

لوله های کاروگیت تک لایه - لوله های SWC که به عنوان لوله های کاروگیت ساده نیز شناخته می شوند، لوله های تولید شده از HDPE هستند که عموماً به عنوان کانال های روکشی برای اجرای اتصال موثر در طول پس تنش در پروژه هایی مانند روگذرها، پل ها و سازه های دریایی استفاده می شوند.

اجزای مورد استفاده برای ساخت لوله های SWC، مانند پلی اتیلن بسیار متراکم، انعطاف پذیری بالایی را برای لوله ها فراهم می کند. پلی اتیلن با چگالی بالا، علاوه بر انعطاف پذیری، استحکام را فراهم می کند و بادوام تلقی می شود. نکته مهم این است که در کشور ما این نوع لوله کاربرد آنچنان ندارد و تولید کنندگان نیز برای تولید این لوله راغب نیستند.

به قسمتی می‌رسیم که می‌خواهیم ویژگی‌های هر دو را توضیح داده و ابهامات تاریک آن ها را روشن کنیم:

ویژگی های لوله دو جداره - طراحی موجدار لوله دو جداره استحکام زیادی در مقاومت در برابر تنش ورودی ایجاد می کند. ساخت لوله دوجداره کانالی اساساً به مواد خام خطرناک نیاز ندارد و در نتیجه اثرات زیست محیطی به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

در نتیجه، این محصول ممکن است به عنوان دارای مزیت بزرگی بالاتر از همتایان خود یاد شود.

این محصول بهترین و از نظر شیمیایی بی اثر است و همچنین کاملاً عاری از خطرات زیست محیطی است. لوله HDPE علاوه بر داشتن خواص استحکام بالا، دارای دیواره داخلی صاف و صیقلی است که امکان اصطکاک را به حداقل می رساند.

 

این لوله می تواند بارهای شدید را تحمل کند، ممکن است برای فاضلاب و همچنین سایر کاربردهای زیرسطحی مورد استفاده قرار گیرد. یک ویژگی، توانایی حفظ شکل آن حتی در صورت پیچ خوردگی است که آن را برای شرکت های پیمانکار در فرآیند لوله کشی جذاب تر می کند.

 

ویژگی های لوله های کاروگیت تک جداره - لوله های موج دار تک جداره به گونه ای ساخته می شوند که استانداردهای صنعتی را برای سفتی و کشسانی برآورده می کنند. چندین آزمایش از جمله آزمایش مواد، آزمایش روی مجرا و آزمایش نهایی سیستم در طول فرآیند تولید انجام می شود.

 

برای ساخت این محصول از پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE) استفاده شده است. این لوله ها در مقایسه با سایر کانال های فلزی ضریب اصطکاک کمتری دارند. همچنین این قابلیت را دارد که شکل خود را همانطور که در استاندارد آن ذکر شده است حفظ کند.

 

 

کاربردهای کاروگیت تک جداره و دو جداره

اکنون که به کاربردها و کاربرد آن می پردازیم، برخی از نکات مهم را یادداشت کرده ایم.

کاربردهای لوله های کاروگیت دو جداره – همانطور که بالاتر گفتیم، استفاده از لوله های موج دار دو جداره رایج تر است. شرکت‌هایی که از چنین لوله‌هایی استفاده می‌کنند، اکنون آگاهی بیشتری نسبت به نحوه صرفه‌جویی در هزینه با نصب و استفاده از بهترین اقلام برای وظایف مربوطه دارند.

 

طراحی کاروگیت دو جداره استحکام فوق العاده ای در مقاومت فشار ایجاد می کند. ساخت لوله دوجداره کانالی اساساً به مواد خام نیاز ندارد و در نتیجه اثرات زیست محیطی به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. خانه‌ها، کلینیک‌ها، کارگاه‌ها و جوامعی که نیاز به انواع لوله از جمله لوله زهکش و فاضلاب دارند، این محصول را ترجیح می‌دهند.

نه فقط این، بلکه برای آبراه های شهر و سیستم زیرسازی بزرگراه، قطر آن از 4 اینچ تا 60 اینچ متغیر است. لوله HDPE به دلیل طول عمر و چقرمگی قوی و آلاینده ها جایگزین لوله فلزی شده است.

کاربردهای لوله کاروگیت تک جداره - با توجه به پیشرفت های فنی بازار، صنعت لوله های کاروگیت تک جداره به عنوان یک پلت فرم سرمایه گذاری امیدوارکننده برای سرمایه گذاران جدید پیش بینی می شود.

لوله راه راه با یک دیواره برای اهداف لوله کشی معمولی ایده آل است. مصارف صنعتی، خانگی، جاده ای، زمین گلف و کشاورزی همگی از HDPE بهره می برند. لوله تک جداره سبک و انعطاف پذیر است و امکان نصب سریعتر با تجهیزات و افراد کمتر را فراهم می کند. جدا از مزایای آن مانند ارزان، انعطاف پذیری و نصب ساده. را می توان ویژگی اصلی آنه ها شمرد.

بزرگترین عیب این است که ماهیت موجدار ساختار لوله ها آنها را مستعد گرفتگی می کند و عموماً به زوایای تندتری نسبت به لوله های معمولی نیاز دارند.

جمع بندی

در اینجا همه چیز را در مورد لوله دو جداره کاروگیت و تک جداره ذکر کرده ایم. ما می دانیم که فرآیند یافتن نوع مناسب لوله بسیار دشوار و دلهره آور است.

اما می‌توانید با امتحان کردن لوله‌های کاروگیت شرکت https://septic-tank.ir/ از آن جلوگیری کنید. زیرا این شرکتی است که نیازهای مصرف کنندگان از سراسر جهان را برآورده می کند. تمام مواد از کیفیت بالایی برخوردار هستند و پس از استفاده از آن احساس فریب خوردن یا ناامیدی نخواهید کرد. لوله های کاروگیت به دو دسته لوله کاروگیت تک جداره و لوله کاروگیت دو جداره تقسیم می شوند. اولی یک لوله پلاستیکی ساده می باشد که با یک لایه محافظت لازم را برای لوله ایجاد می کند. این لوله استحکام بالایی دارد و می توان آن را به راحتی خم کرد. دومی یک لوله پلاستیکی با دیواره داخلی صاف و دیواره بیرونی موجدار است. این توسط اکستروژن فیوژن دیواره بیرونی موجدار اکسترود شده و دیواره داخلی صاف تشکیل می شود. علاوه بر ویژگی های مقاومت در برابر خوردگی خوب، عایق بالا، دیواره داخلی صاف و مقاومت کم در برابر جریان، رینگ استیفنس بالا و استحکام و چقرمگی خوبی برخوردار است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها