سیستم هوشمند ساختمان و اتوماسیون، کنترل دستی گرمایش و سرمایش ساختمان را منسوخ می‌کند و استفاده از این فناوری در املاک تجاری، آینده مدیریت ساختمان را تغییر می‌دهد. 
سیستم هوشمند ساختمان و اتوماسیون، کنترل دستی گرمایش و سرمایش ساختمان را منسوخ می‌کند و استفاده از این فناوری در املاک تجاری، آینده مدیریت ساختمان را تغییر می‌دهد. 
کد خبر: ۱۳۸۹۸۳۵
همه ما می دانیم که بزرگترین جنگ در ساختمان های تجاری بر سر ترموستات است. افراد نه تنها تحمل متفاوتی نسبت به گرما و سرما دارند، بلکه بخش‌های مختلف ساختمان بسته به تابش، سایه، سن و کارایی سیستم‌های گرمایش، تهویه و تهویه مطبوع (HVAC) ساختمان دارای محدوده دمایی متفاوتی هستند. حتی با وجود یک سیستم تهویه مطبوع در شرایط عالی، حفظ دمای ثابت در سرتاسر ساختمان همچنان می تواند یک چالش باشد. 

سیستم هوشمند ساختمان و اتوماسیون، کنترل دستی گرمایش و سرمایش ساختمان را منسوخ می‌کند و استفاده از این فناوری در املاک تجاری، آینده مدیریت ساختمان را تغییر می‌دهد.

شهرهای هوشمند به ساختمان‌های هوشمند نیاز دارند


شهرهای آینده طیف وسیعی از «سیستم هوشمند ساختمان» را ارائه خواهند کرد - فناوری‌های شبکه‌ای که جنبه‌های ترافیک، هوا و کیفیت آب را کنترل می‌کنند.

به گزارش شرکت راهنمای خوزستان ، انتظار می‌رود تعداد شهرهای هوشمند در سراسر جهان افزایش یابد، تا حدی به دلیل روندهای جمعیتی که نشان می‌دهد افراد بیشتری روستاها را به مقصد شهرها ترک می‌کنند. انتظار می رود در 10 سال آینده، اروپا و آمریکای شمالی حدود نیمی از شهرهای هوشمند جهان را تشکیل دهند.

اما تبدیل شهرها به شهرهای هوشمند با ساختمان های هوشمند شروع می شود. به طور متوسط، ساختمان ها حدود 30 درصد از انرژی جهان را مصرف می کنند. بهبود مدیریت انرژی در این ساختمان‌ها به صرفه‌جویی در مصرف انرژی و پول در سطح جهانی کمک زیادی خواهد کرد. سیستم های تهویه مطبوع را می توان برای تشخیص تغییرات زمان، دما و محیط ارتقا داد و سپس به آن پاسخ داد. اما این تازه شروع کار است.

اتوماسیون مبتنی بر حسگر

چگونه فناوری ساختمان های هوشمند آینده املاک تجاری را تغییر می دهد


سیستم هوشمند ساختمان از ترکیبی از فناوری ها برای خودکارسازی مدیریت ساختمان استفاده می کنند. ابتدا نرم افزار متغیرهای مختلف عملکرد ساختمان از جمله دما و روشنایی را مدیریت می کند. دوم، حسگرها برای تشخیص تغییرات، مانند افزایش و کاهش دما یا حرکت در یک اتاق استفاده می‌شوند و این اطلاعات را در اختیار نرم‌افزار قرار می‌دهند. از آنجایی که حسگرها در سرتاسر ساختمان مستقر هستند، سیستم های مدیریت ساختمان می توانند تغییرات دما و نور را فقط در اتاق هایی که نیاز به تنظیم دارند هدف قرار دهند. داده‌های ساختمان در طول زمان ردیابی می‌شوند تا نرم‌افزار بتواند تغییرات اشغال یا فصلی را تنظیم کند.

مدیران ساختمان همچنین می توانند از این سیستم هوشمند ساختمان برای مدیریت روشنایی استفاده کنند. بسیاری از اتاق ها و بخش هایی از ساختمان های بزرگ حتی در طول روز خالی می مانند. سیستم‌های خودکار می‌توانند بخش‌های خالی ساختمان را شناسایی کرده و چراغ‌های آن اتاق‌ها را خاموش کنند. به همین ترتیب، این سیستم‌ها می‌توانند تنظیمات مشابهی را در دما انجام دهند تا مدیران تأسیسات انرژی را برای گرمایش یا سرمایش بخش‌های خالی ساختمان هدر ندهند.

حتی می‌توان این سیستم را بر اساس ترجیحات نوری یا دمایی افراد برنامه‌ریزی کرد، که می‌تواند به جلوگیری از مشاجره بین کارکنان اداری بر سر دمای دفتر کمک کند.


سیستم هوشمند ساختمان در حال حاضر است


سیستم هوشمند ساختمان اتوماسیون ساختمان پیشرفته است، اما کاملاً جدید نیست. یک دهه پیش، ساختمان های به اصطلاح هوشمند بر تهویه مطبوع، ساختمان های فردی و راه حل هایی برای کاهش هزینه های عملیاتی تمرکز داشتند. اما ارزش در حال حاضر افزایش یافته است، تا حدی به دلیل پیشرفت در فناوری حسگر که اینترنت اشیا را تسهیل می کند. با دستگاه های متصل و تجزیه و تحلیل های قدرتمند موجود برای بهبود کارایی، فناوری فرصت های جدیدی را برای پایداری و صرفه جویی باز می کند.

اگر شماهم نیازمند هوشمند سازی ساختمان خود را دارید ولی نمی دونید چکار کنید می توانید با شرکت رهنمای خوزستان تماس بگیرید تا شمار را راهنمایی کند این شرکت تنها شرکتی هست که ساختمان های چند طبقه را هوشمند میکند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها