مدیرکل گمرک استان ایلام گفت: ۲۰۶ هزار تن انواع محصولات کشاورزی (صیفی جات) سال جاری (اول فروردین تا پایان آبان ماه) از طریق مرز بین المللی مهران به عراق صادر شده است.
کد خبر: ۱۳۸۹۴۵۱

به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ روح الله غلامی اظهار داشت: ارزش محصولات کشاورزی صادر شده به عراق در بازه زمانی یاد شده ۶۴ میلیون دلار بوده است.


وی به اقلام صادراتی مرز مهران در مدت یاد شده اشاره کرد و افزود: مهم ترین اقلام صادراتی شامل مصالح ساختمانی، میوه و تره بار، محصولات پلاستیکی، صنعتی، شیشه و جام، لوازم خانگی و محصولات فلزی بوده است.


مدیرکل گمرک استان ایلام یادآور شد: سال گذشته بیش از ۲۴۸ هزار تن انواع محصولات کشاورزی (صیفی جات) به ارزش ۷۴ میلیون دلار از مرز بین المللی مهران به عراق صادر شده است.


غلامی ادامه داد: از ابتدای امسال تا پایان آبان ماه ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار تن انواع کالا از مرز بین المللی مهران به عراق و سایر کشورها صادر شده است.


وی با بیان اینکه ارزش دلاری این مقدار صادرات از مرز مهران یک میلیارد و ۸۹ میلیون دلار بوده است، گفت: این میزان صادرات کالا نسبت به مشابه سال ماقبل از لحاظ ارزشی ۷۲ درصد و از نظر وزنی ۸۴ درصد رشد داشته است.



روزانه به طور متوسط ۶۰۰ کامیون حامل کالای صادراتی و بازرگانی از مرز بین المللی مهران پس از تشریفات گمرکی به کشور عراق صادر می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها