مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ره) همدان از صدور مجوز سه هزار نیروگاه خورشیدی و آغاز عملیات اجرایی آنها در مناطق مختلف استان همزمان با هفته بسیج خبر داد.
کد خبر: ۱۳۸۷۴۶۶

به گزارش جام جم آنلاین همدان، سرهنگ پاسدار علی قره باغی اظهار داشت: این نیروگاه ها در مناطق محروم و روستاها راه اندازی شده و تولید پنل های مورد نیاز و نصب آنها به زودی آغاز می شود.

وی از برگزاری سه رزمایش از ابتدای سال تاکنون خبرداد و گفت: ابتدای سال رزمایش ۱۰ روزه با رویکرد محرومیت زدایی و امید آفرینی و با حضور ۱۳۷ گروه جهادی برگزار شد در حالیکه مردم در حال دید و یازدید نوروزی بودند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ره) استان همدان یادآوری کرد: همچنین همزمان با سالگرد تاسیس بسیج سازندگی و سوم خرداد فتح خرمشهر سالجاری رزمایشی با حضور ۵۲۱ گروه جهادی برگزار و رزمایش فاطمی ۲ تیز از امروز کلید خورد.

سرهنگ قره باغی با بیان اینکه نگاه بسیج آرمانگریانه است ادامه داد: در رزمایش جهادگران فاطمی ۲ قرار است ۶۸ طرح عمرانی شامل ۴۰ منزل محرومین، آبرسانی به روستاها، آسفالت و بهسازی راه روستایی و خانه عالم افتتاح شود.

وی اضافه کرد: هفته بسیج امسال آیین اغاز عملیات اجرایی اردوگاه اقتصاد مقاومتی سپاه در محل اردوگاه سید شهدا(ع) شروع و در گام نخست فاز نخست گلخانه کلنگ زنی سپس دیگر رسته ها و مشاغل شروع می شود که هدف از این کار توانمندسازی بسیجیان و دیگر اقشار مردمی است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ره) استان همدان گفت: بسیج معجزه دوم امام راحل (ره) بعد از پیروزی انقلاب بود که به دست معمار کبیر انقلاب اسلامی برای ابقا و تداوم شجره انقلاب پایه گذاری شد.

سرهنگ قره باغی افزود: نیروی مقاومت بسیج در مقابله با غائله های غرب کشور در اوایل انقلاب، حضور در جنگ هشت ساله با وجود نداشتن ساز و برگ با مردمی شدن جنگ در بستر بسیج، در فتنه های ۷۸ و ۸۸ و سالگرد آن، فتنه ۹۶، ۹۸ همواره پیروز میدان بوده است.

وی با بیان اینکه شکل گیری معجزه دوم انقلاب برای بیمه کردن این کشور بود اظهار داشت: ماموریت بسیج در گام دوم انقلاب با چهل سال نخست متفاوت است و ماموریت و ویژگی های بسیج در دوران چهل ساله دوم انقلاب، تخصصی شدن ۲۲ قشر بسیج، افزایش خدمات رسانی و امید آفرینی است چرا که امروز خدمات رسانی به مردم اوج مقابله با امپریالیسم، دنیای غرب و آمریکا به شمار می رود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ره) استان همدان تاکید کرد: نیسروهای مقاومت بسیج و جهادگران باید امروز و در این رزمایش در کنار محرومیت زدایی، امیدآفرینی و ایجاد سرمایه اجتماعی برای نظام، به جهاد تبیین هم بپردازیم.

سرهنگ قره باغی تاکید کرد: باید واقعیت های انقلاب را به خوبی تبیین کرد تا این کج روایت ها و خرده روایت ها موجب دلسردی و منقبض شدن جامعه و بی ثباتی ذهن ها نشود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها